Ένα έργο που υπόσχεται βελτίωση στον σιδηρόδρομο και ανανέωση σε μια περιοχή της Αθήνας.
Συνεχίζεται η κατασκευή του τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Σεπόλια, με σκοπό να γίνει πιο ελκυστικός ο σιδηρόδρομος και να αναβαθμιστεί η περιοχή.
Ο νέος διάδρομος θα είναι 2,36 χλμ, με τα 1,91 χλμ να είναι υπόγεια. Θα ξεκινά από το Σ.Σ. Αθηνών προς Θεσσαλονίκη και θα καταλήγει στις Τρεις Γέφυρες στα Σεπόλια. Ο διάδρομος κατασκευάζεται πάνω στην υπάρχουσα ζώνη κυκλοφορίας.
Η κατασκευή χωρίζεται σε δύο φάσεις: η ολοκλήρωση του δυτικού διαδρόμου έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ ακολουθεί ο ανατολικός που θα εξυπηρετεί τους προαστικούς συρμούς.
Η υπογειοποίηση όχι μόνο θα βελτιώσει τα ταξίδια στον σιδηρόδρομο, αλλά θα αναβαθμίσει και την περιοχή τους Σεπολία. Η διπλασιασμός των γραμμών θα μειώσει τους χρόνους διαδρομής και θα αυξήσει τη συχνότητα.

Μεταξύ των οφελών που αναμένονται για την περιοχή είναι η αποκατάσταση επικοινωνίας μεταξύ οδών και η δημιουργία χώρων πρασίνου και αναψυχής πάνω από την σήραγγα.
Παράλληλα, η υπογειοποίηση θα μειώσει την κίνηση και θα βελτιώσει την ασφάλεια σε οδικό και σιδηροδρομικό επίπεδο.

Το έργο περιλαμβάνει:
- Τεχνική υπογειοποίησης
- Προσωρινά και μόνιμα υδραυλικά έργα
- Μηχανολογικές εγκαταστάσεις
- Κτίρια εξυπηρέτησης
- Διαβάσεις πεζών κ.ά.
Η χρηματοδότηση του έργου ανέρχεται σε 66,8 εκατ. ευρώ και προέρχεται από το Μηχανισμό Connecting Europe Facility (CEF).