Η Volkswagen λανσάρει τέσσερις νέους υβριδικούς κινητήρες βενζίνης

Η Volkswagen λανσάρει τέσσερις νέους υβριδικούς κινητήρες βενζίνης

H Volkswagen βάζει ξανά στο παιχνίδι τους υβριδικούς κινητήρες της με τέσσερα φρέσκα συστήματα για τα μοντέλα του 2026. Ενώ η ηλεκτροκίνηση δείχνει να παίρνει ανάσα και οι θερμικοί κινητήρες επιστρέφουν δυνατά, η γερμανική εταιρεία κάνει ένα βήμα μπροστά. Αυτές οι υβριδικές μονάδες φέρνουν ισχύ πάνω από 200 άλογα και συνδυάζουν mild-hybrid με full-hybrid επιλογές.

Νέα υβριδικά για καθημερινή οδήγηση

Η βάση του προγράμματος είναι ο γνωστός 1.5 TSI Evo που γίνεται 48βολτος eTSI mild-hybrid. Έρχεται σε εκδόσεις 116 και 150 ίππων, πάντα με 7τάχυτο DSG και κίνηση εμπρός. Δίνει ομαλή απόκριση και άμεση αίσθηση στο τιμόνι.

Πιο πάνω, ο νέος 2.0 eTSI φτάνει τους 204 ίππους και προορίζεται για τετρακίνηση 4Motion. Ιδανικός για σπορ οδήγηση και σταθερότητα σε δύσκολους δρόμους. Η Volkswagen σκέφτεται έτσι τα αυτοκίνητα που αντέχουν παντού.

Full-hybrid για πόλη και εξοικονόμηση

Τα full-hybrid έρχονται με δύο εκδοχές του 1.5 λίτρων, 136 και 170 ίππων. Μπορούν να κινούνται πλήρως ηλεκτρικά μέσα στην πόλη. Μειώνουν κατανάλωση και ρύπους χωρίς να χρειάζονται πρίζα από έξω.

Αυτή η αλλαγή φέρνει μεγαλύτερη ευελιξία στους κινητήρες και λιγότερο περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Ταιριάζει απόλυτα στις αστικές μετακινήσεις. Στην κορυφή, το T-Roc R 4Motion από την Volkswagen R έρχεται το 2027 γύρω στα 60.000 ευρώ. Συνδυάζει επιδόσεις με πρακτικότητα σε ένα πακέτο.

Εμπορικά, η στρατηγική αυτή απαντά σε σκληρούς κανονισμούς για εκπομπές και στις αμφιβολίες των αγοραστών για τα καθαρά ηλεκτρικά. Το υψηλό κόστος αγοράς, το επιπλέον βάρος και οι χρόνοι φόρτισης αποθαρρύνουν πολλούς. Με τους υβριδικούς, η Volkswagen χτίζει γέφυρα προς τα ηλεκτρικά χωρίς να αφήνει πίσω τα θερμικά –που τώρα πια γίνονται κυρίως υβριδικά.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ