Το Golf διατηρεί τη διαχρονική του προτίμηση, αλλά η Volkswagen αποφασίζει να ενορχηστρώσει μια νέα στρατηγική ανταγωνισμού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία ετοιμάζει έναν νέο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό κινητήρα, ο οποίος θα αντικαταστήσει τους πετρελαιοκινητήρες στην οικογένεια του Golf, δίνοντάς του τη δυνατότητα να ανταγωνίζεται άμεσα την Toyota Corolla με αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά.
Αυτή η απόφαση είναι σημαντική για τον Όμιλο Volkswagen, καθώς μέχρι σήμερα δεν είχε παντρευτεί τους αυτοφορτιζόμενους κινητήρες, προτιμώντας τους plug-in hybrid.
Όπως αναφέρει η γαλλική L’Argus, η VW εργάζεται ήδη πάνω σε αυτόν τον κινητήρα, με το Golf, που είναι ήδη στην όγδοη γενιά του από το 2019, να είναι το πρώτο που θα τον χρησιμοποιήσει. Αυτή η κίνηση θα γεφυρώσει την απόσταση αναμονής μέχρι τη διάθεση του αμιγώς ηλεκτρικού Golf, που θα είναι στη νέα SSP πλατφόρμα, αν και η κυκλοφορία του έχει καθυστερήσει. Αρχικά προσδιοριζόταν για το 2026, αλλά η VW πλέον κοιτάει το 2029 εξαιτίας της μειωμένης ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο νέος αυτός υβριδικός κινητήρας θα μπορούσε να παραμείνει στο Golf μέχρι το 2033, περίοδο κατά την οποία η Volkswagen σχεδιάζει να κλείσει το κεφάλαιο των θερμικών κινητήρων. Ωστόσο, υπάρχει πάντα η πιθανότητα οι προθεσμίες αυτές να επανασταλούν έως το 2035, σύμφωνα με τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Εν τέλει, θα είναι ενδιαφέρον να δούμε σε ποια άλλα μοντέλα θα ενσωματωθεί αυτός ο καινοτόμος υβριδικός κινητήρας και αν θα επεκταθεί πέρα από το Golf.