Η Volkswagen αλλάζει κατεύθυνση: Σε ποια χώρα μεταφέρεται το νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης;

Η Volkswagen αλλάζει κατεύθυνση: Σε ποια χώρα μεταφέρεται το νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης;

Η Volkswagen μεταφέρει το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης στην Κίνα για να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.

Η Volkswagen, μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου, αποφάσισε να κάνει μια στρατηγική κίνηση, μεταφέροντας το κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D) για τα ηλεκτρικά της οχήματα από τη Γερμανία στην Κίνα. Αυτή η απόφαση σχετίζεται με την αυξανόμενη σημασία της κινεζικής αγοράς στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και τη διάθεση της εταιρείας να επανακαταλάβει τη θέση της σε αυτήν την πολύ δυναμική αγορά.

vw kina 1

Εδώ και λίγους μήνες, η Volkswagen έχει στείλει πολλούς μηχανικούς από τη Γερμανία στην Κίνα, συνεργαζόμενη με την Xpeng για την ανάπτυξη του λογισμικού των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της. Αυτή η κίνηση είναι μόνο η αρχή. Σύμφωνα με αναφορές, η Volkswagen σχεδιάζει να επενδύσει ακόμα περισσότερους πόρους στην Κίνα.

Συγκεκριμένα, η νέα R&D έδρα θα εγκατασταθεί στην επαρχία Anhui, όπου η Volkswagen ήδη διαθέτει υποδομές. Ο στόχος είναι η δημιουργία ενός δεύτερου παγκόσμιου κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης, με σκοπό να συγκεντρωθούν όλες οι δραστηριότητες στην περιοχή. Αυτό περιλαμβάνει και τη μετακίνηση ενός σημαντικού αριθμού υπαλλήλων από την Ευρώπη και άλλες εγκαταστάσεις στην Κίνα.

vw kina 2

Το νέο κέντρο θα είναι υπεύθυνο για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη των επόμενων γενιών ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τη Volkswagen και τις κοινοπραξίες της στην Κίνα, όπως η SAIC Volkswagen και η FAW-Volkswagen. Ο αριθμός των εργαζομένων αναμένεται να διπλασιαστεί, φτάνοντας τα 3.000 άτομα μέχρι το τέλος του έτους.

Αυτή η αύξηση δείχνει τη γεωμετρική ανάπτυξη που αναμένει η Volkswagen στην κινεζική αγορά, στην οποία προσπαθεί να ανακτήσει τη χαμένη δυναμική της στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων.

vw kina 3

Η στρατηγική της Volkswagen στην Κίνα βασίζεται σε δύο ηλεκτρικές πλατφόρμες: την MEB, που χρησιμοποιείται και στην Ευρώπη, και την CMP, σχεδιασμένη ειδικά για την κινεζική αγορά. Οι δύο πλατφόρμες θα αξιοποιούν την ηλεκτρική και ψηφιακή υποδομή CEA, η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Cariad και την Xpeng.

Μέχρι τώρα, η σχεδίαση και η ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων γίνονταν κυρίως στη Γερμανία, ενώ οι κινεζικές κοινοπραξίες προσαρμόζαν τα οχήματα στις τοπικές ανάγκες. Ωστόσο, η σε χαμηλή προτεραιότητα ανάπτυξη ηλεκτροκίνησης από αυτές τις κοινοπραξίες είχε περιορίσει την πρόοδο της Volkswagen στην Κίνα.

VW Kina 5

Με αυτή τη μεταφορά, η Volkswagen δείχνει πόσο σημαντική είναι η Κίνα για το μελλοντικό της προσανατολισμό στην ηλεκτροκίνηση. Αυτή η στρατηγική ενίσχυσης των πόρων στην Κίνα είναι απαραίτητη για να διασφαλίσει την παρουσία της σε μια από τις σημαντικότερες αγορές αυτοκινήτου παγκοσμίως, καθώς οι Κινέζοι καταναλωτές προτιμούν ολοένα και περισσότερο τις τοπικές μάρκες.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ