Οι ιαπωνικοί κατασκευαστές συνεργάζονται για τους κινητήρες βενζίνης του μέλλοντος.
Η Toyota Motor ετοιμάζεται να παρουσιάσει καινοτόμους θερμικούς κινητήρες, οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορα οχήματα και να λειτουργήσουν με βιοκαύσιμα, υδρογόνο και συνθετικά καύσιμα.
Στόχος είναι η κατασκευή κινητήρων εσωτερικής καύσης που θα πληρούν αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών.
Σε μια εκδήλωση με συμμετοχή όλων των ιαπωνικών εταιριών, παρουσιάστηκαν κινητήρες εσωτερικής καύσης 1,5 και 2,0 λίτρων που είναι πιο συμπαγείς σε σχέση με τους συνηθισμένους.
Με κοινή δήλωσή τους, σχεδιάζουν να ενσωματώσουν τους κινητήρες αυτούς σε διάφορα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Επίσης, η Toyota έχει ποσοστά στην Subaru περίπου 20% και στη Mazda περίπου 5%.
Στόχος τους είναι να δημιουργήσουν ακόμα πιο “καθαρούς” και αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, που θα είναι συμβατοί με εναλλακτικά καύσιμα. Επιπλέον, οι συμπαγείς διαστάσεις θα βοηθήσουν στη σχεδίαση του μπροστινού μέρους των αυτοκινήτων, κάνοντάς τα πιο ασφαλή.
Η Toyota αναπτύσσει αυτήν την πρωτοβουλία μετά τη μείωση των πωλήσεων ηλεκτρικών και την αύξηση των υβριδικών οχημάτων.
Η κίνηση αυτή επηρεάζει θετικά ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς όλοι οι κατασκευαστές επαναπροσδιορίζουν τη στρατηγική τους.
Ο πρώτος κινητήρας είναι 1,5 λίτρων και είναι σχεδιασμένος για μοντέλα όπως το Yaris, ενώ ο άλλος κινητήρας είναι τούρμπο 2,0 λίτρων που έχει απόδοση αντίστοιχη με έναν προηγμένο κινητήρα 2,4 λίτρων που χρησιμοποιείται σε μεγαλύτερα μοντέλα.