Η Toyota επανανεφευρίζει τον περιορισμό της ολίσθησης με νέο διαφορικό

Η Toyota επανανεφευρίζει τον περιορισμό της ολίσθησης με νέο διαφορικό

Η Toyota φαίνεται ότι έχει αποχωρήσει από το παραδοσιακό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, καθώς υπέβαλε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στον Παγκόσμιο Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας, για ένα καινούριο μεταβλητό διαφορικό.

toyota b

Αν και η Toyota υποστηρίζει ότι ένα κοινό LSD είναι εξαιρετικό για αρχάριους οδηγούς, οι πιο έμπειροι θεωρούν ότι δεν το εκτιμούν τόσο, καθώς παρεμβαίνει για λογαριασμό τους και τα χαρακτηριστικά του είναι σταθερά. Αυτό είναι το πρόβλημα που προσπαθεί να λύσει το νέο διαφορικό.

toyota c

Το νέο διαφορικό έχει σχεδιαστεί για να προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, είτε πρόκειται για ταχύτητα περιστροφής των αξόνων, τη γωνία διεύθυνσης, την πλευρική επιτάχυνση ή τη γωνία πλευρικής ολίσθησης. Ο στόχος είναι οι παράμετροι και οι λειτουργίες να μπορούν να αλλάζουν ανάλογα με τις συνθήκες.

Αν το νέο διαφορικό κατασκευάζεται ώστε να ταιριάζει σε όλα τα συστήματα μετάδοσης κίνησης, τότε θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε διάφορα αυτοκίνητα, από σπορ μοντέλα της Lexus με V8 κινητήρες, έως και σε δυναμικά SUV και αυτοκίνητα αστικής οδήγησης όπως η GR Corolla και η Supra.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ