Η Maserati, όπως πολλές άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, ετοιμάζεται για μια νέα εποχή με τηναλλαγή σε νέες πλατφόρμες, κινητήρες και μοντέλα. Έτσι, ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσουμε κάποια κλασικά μοντέλα.
Η ιταλική μάρκα αποσύρει τα Ghibli V 8 και Levante από την αγορά, και τώρα φτάνει η σειρά της γνωστής Quattroporte. Αυτή τη φορά, την τελευταία της εκδοχή, με τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 3,8 λίτρων, που αποδίδει 572 ίππους και 731 Nm ροπής.
Η Maserati Quattroporte Grand Finale, όπως την ονομάζουν, είναι η τελευταία του είδους και έχει κάποιες μοναδικές πινελιές μέσω του προγράμματος Fuoriserie. Διαθέτει επενδύσεις από ανθρακονήματα στο χρώμα του αμαξώματος, το Blu Nobile, καθώς και δαγκάνες φρένων σε βουρτσισμένο αλουμίνιο.
Το εσωτερικό είναι εξίσου εντυπωσιακό, με σπορ λεπτομέρειες στο τιμόνι, μαύρες δερμάτινες κολώνες, καφέ ταπετσαρίες και το κεντημένο λογότυπο της τρίαινας στα προσκέφαλα. Το μοντέλο φέρει και σήματα Grand Finale στα μαρσπιέ και τούνελ, ενώ το κάλυμμα του κινητήρα υπογράφεται από τους μηχανικούς που το δημιούργησαν.
Η Quattroporte έκτης γενιάς κυκλοφορεί από το 2014 και σίγουρα ήρθε η ώρα της ανανέωσης. Η επόμενη σειρά είναι ήδη σε εξέλιξη και πιθανότατα θα είναι μικρότερη, ίσως πλησιάζοντας το μέγεθος της προηγούμενης Ghibli. Ωστόσο, η επιστροφή του κινητήρα V8 μοιάζει δύσκολη.
Η Maserati παρέδωσε την τελευταία Quattroporte σε έναν ανώνυμο Αμερικανό και η παραγγελία του περιλαμβάνει και μία custom MC20, που αντικατοπτρίζει καλύτερα το μέλλον της εταιρείας με τον Nettuno V6.