Μια Ρολς-Ρόις δεν είναι για όλους, αλλά κάποιοι δεν σταματούν εκεί. Παίρνουν ένα πανάκριβο μοντέλο σαν την Black Badge Ghost Series II και το κάνουν ακόμα πιο εντυπωσιακό. Ο Spofec, που ανήκει στην Novitec, έβαλε χέρι και άλλαξε τα πάντα, από την εμφάνιση μέχρι την ισχύ.
Εξωτερικές αλλαγές που κάνουν τη διαφορά
Η εταιρεία από το Allgäu της Γερμανίας πρόσθεσε kit από άνθρακα για να δώσει πιο επιθετική όψη. Άλλαξαν τον μπροστινό προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, που μειώνουν την άνωση μπροστά, και έβαλαν έξτρα LED φώτα ημέρας. Στα πλάγια, μαρσπιέ τονίζουν το χαμήλωμα κατά 35 χιλιοστά χάρη στο σύστημα αερανάρτησης.
Πίσω, ο νέος προφυλακτήρας και η αεροτομή στο πορτ-μπαγκάζ δίνουν extra δυναμισμό. Αλλά αυτό που κλέβει την παράσταση είναι οι ζάντες των 22 ιντσών από τον Αμερικανό Vossen, χρωμιωμένες και πολυάκτινες, με 48 επιλογές χρωμάτων. Φοράνε ελαστικά 255/35 μπροστά και 285/30 πίσω.
Μηχανικές βελτιώσεις για υπερ-επιδόσεις
Προαιρετικά, η εξάτμιση από ανοξείδωτο χάλυβα δίνει πιο βαθύ ήχο, σαν να βγαίνει από ταινία. Μέσα στο μηχανικό κομμάτι, ο V12 twin-turbo των 6,75 λίτρων πήρε μεγάλη ώθηση. Από 600 ίππους πήγε στους 706, και η ροπή έφτασε τα 1.002 Nm, με νέα μονάδα N-Tronic και υψηλότερη πίεση turbo.
Παρά τα 2,5 τόνους βάρους, η Rolls-Royce κάνει τα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα. Η τελική στα 250 χλμ/ώρα περιορίζεται ηλεκτρονικά για να μην καούν τα ελαστικά. Αυτές οι αλλαγές δείχνουν πώς ακόμα και ένα πολυτελές αυτοκίνητο μπορεί να γίνει θηρίο.