Η Rimac αναπτύσσει μπαταρία στέρεου τύπου, με προοπτική για αμιγώς ηλεκτρική Bugatti

Η Rimac αναπτύσσει μπαταρία στέρεου τύπου, με προοπτική για αμιγώς ηλεκτρική Bugatti

Η Bugatti ετοιμάζεται να μπει για τα καλά στην εποχή του ηλεκτρικού, μετά την Ferrari που ήδη δείχνει δείγματα. Φήμες λένε ότι η εταιρεία δουλεύει πάνω σε ένα καθαρά ηλεκτρικό hypercar, με ορίζοντα το 2030. Πίσω από αυτό κρύβεται η Rimac, που φέρνει νέες μπαταρίες στην εξίσωση.

Μπαταρίες στερεάς κατάστασης από Rimac

Ο Nurdin Pitarevic, COO του ομίλου Rimac, μίλησε ανοιχτά για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης που φτάνουν στην τελική φάση. Αυτές θα βγουν στην αγορά προς το τέλος της δεκαετίας, και τα πρώτα σημάδια δείχνουν μια νέα Bugatti να τις χρησιμοποιεί. Η εταιρεία δίνει έμφαση σε αυτή την τεχνολογία εδώ και καιρό.

Δεν έγινε τυχαία η επιλογή της Tourbillon να κρατήσει V16 ατμοσφαιρικό με υβριδικό σύστημα. Αυτό βάζει φρένο στις ιδέες για διάδοχο της Chiron σαν ηλεκτρική Rimac Nevera. Αλλά η αλήθεια είναι ότι η Bugatti δεν ξεφεύγει από την ηλεκτρική τάση.

Πιθανά σενάρια για το 2030

Η Tourbillon μένει στη γραμμή παραγωγής μέχρι το 2029. Μετά, έρχεται αυτή η άγνωστη Bugatti του 2030, ίσως σαν έκδοση κορυφής με ελαφριά μπαταρία. Ή μπορεί να γίνει κάτι εντελώς καινούργιο, σαν τα Divo ή Centodieci, Bolide.

Μια ιδέα υβριδικού με μεγάλη μπαταρία ταιριάζει απόλυτα, ειδικά με την Ε.Ε. να σκέφτεται αναβολή της απαγόρευσης για κινητήρες εσωτερικής καύσης από 2035 σε 2040. Και ένα καθαρό EV δεν βγαίνει από το παιχνίδι. Η Rimac δίνει ώθηση σε όλα αυτά.

Όταν ο Mate Rimac έλεγε το 2022 «η Bugatti δεν θα βγάλει ούτε SUV ούτε EV μέσα στην επόμενη δεκαετία», οι λάτρεις των θερμικών μηχανών χοροπήδηξαν. Τώρα βλέπουμε διαφορετικά. Φαίνεται σαν υπαινιγμός για κάτι μετά το 2030, ακριβώς ένα EV Bugatti.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ