Μετασχεδιασμένο, το νέο επαγγελματικό van της Renault, το Master, έχει διαθέσιμες εκδόσεις diesel, ηλεκτρικές και ακόμα και υδρογόνου, και επίσης έχει βελτιωμένη κατά 20% αεροδυναμική για τη μείωση της κατανάλωσης.
Το νέο Renault Master, που μόλις κυκλοφόρησε στην ευρωπαϊκή αγορά, έχει υποστεί σημαντικές σχεδιαστικές αλλαγές στην τέταρτη γενιά του, αξιοποιώντας την αεροδυναμική απόδοση του – που αποτελεί σημαντικό παράγοντα σε τέτοιου είδους οχήματα.
Η Renault αναφέρει ότι πρόκειται για ένα “aerovan”, προσδίδοντας έμφαση στην αεροδυναμική του μελέτη. Αυτή, δεδομένου ότι το Master ήταν πολύ μεγάλο για να χωρέσει στην αεροσήραγγα, τροποποιήθηκε σε πρωτότυπα κλίμακας 83%. Τα οφέλη ήταν σημαντικά για τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2.
Η δεύτερη σημαντική πτυχή του επαγγελματικού van των Γάλλων είναι οι κινητήρες. Η Renault προσφέρει τόσο πετρελαιοκινητήρες όσο και υδρογόνου για αυτού του είδους τα οχήματα, καθώς και πλήρως ηλεκτρική έκδοση του Master.
Το νέο Master θα είναι διαθέσιμο με τέσσερις πετρελαιοκινητήρες dCi που αποδίδουν 105, 130, 150 και 170 ίππους. Αυτοί οι κινητήρες επανασχεδιάστηκαν για αυξημένη απόδοση και οικονομία, χρησιμοποιώντας είτε μηχανικό κιβώτιο είτε το νέο αυτόματο 9 σχέσεων.
Η ηλεκτρική έκδοση του Master έχει απόδοση 129 ή 141 ίππων και ροπή 300 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας των 129 hp τροφοδοτείται από μπαταρία 40 kWh που παρέχει αυτονομία έως 180 χιλιόμετρα (WLTP), ενώ ο ισχυρότερος έχει μεγαλύτερη μπαταρία 87 kWh, για 410 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Η ηλεκτρική έκδοση του Master θα υποστηρίζει αμφίδρομη φόρτιση. Αναφορικά με το υδρογόνο, η έκδοση του Master με κυψέλες καυσίμου θα προστεθεί στη γκάμα του στο μέλλον. Τα άλλα χαρακτηριστικά της δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη.
Επιπλέον των παραπάνω, οι αγοραστές του γαλλικού επαγγελματικού van θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 20 διαφορετικές εκδόσεις αμαξώματος και μεταξονίου, ανάλογα με τις ανάγκες τους, ενώ όλες οι εκδόσεις θα περιλαμβάνουν σύνολο 20 συστήματα υποστήριξης οδήγησης.