Παρά τους αυξανόμενους κανονισμούς για εκπομπές και θορύβους, η Porsche αποφασίζει να μην αποσύρει τον V8 κινητήρα της και υποστηρίζει πως προχωράει μπροστά.
Ο κινητήρας V8 ήταν σχεδιασμένος να πληροί τις προδιαγραφές Euro 7 μέχρι το 2025, αλλά η καθυστέρηση τον οδηγεί στο 2030. Σύμφωνα με δηλώσεις σε περιοδικό της Αυστραλίας, ο επικεφαλής παραγωγής της Panamera αναφέρει πως λείπουν ελάχιστα εξαρτήματα για την επίτευξη των στόχων.
Καθώς τα πρότυπα Euro 7 δεν είναι τόσο αυστηρά όσο αρχικά προβλεπόταν, η Porsche πιστεύει ότι θα τα πετύχει χωρίς την εφαρμογή υβριδικής τεχνολογίας. Η μείωση του θορύβου αποτελεί πρόκληση που θα εξακολουθήσει να απασχολεί τους μηχανικούς, αλλά όλα δείχνουν πως θα επιλυθεί με την πάροδο του χρόνου.
Η εταιρεία σχεδιάζει να παράγει οχήματα με κινητήρα twin turbo 4 λίτρων έως το τέλος της δεκαετίας, ενώ προβλέπει πως τα ηλεκτρικά οχήματα θα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 80% της αγοράς έως τότε. Η μετάβαση αυτή εξαρτάται από τη ζήτηση των πελατών και την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης παγκοσμίως.
Το 2019 είδαμε την Taycan, ενώ την αρχή του 2024 παρουσιάστηκε η νέα γενιά της Macan, που είναι αποκλειστικά ηλεκτρική. Το επόμενο έτος αναμένεται η κυκλοφορία των ηλεκτρικών 718 Boxster/Cayman, ενώ και η επόμενη Cayenne θα είναι ηλεκτρική.
Η 911 δεν θα γίνει ηλεκτρική τουλάχιστον την επόμενη δεκαετία, αλλά σύντομα αναμένεται η υβριδική έκδοσή της μαζί με την ανανεωμένη 992.2. Η Porsche σχεδιάζει να διατηρήσει τους κινητήρες ICE, χρησιμοποιώντας συνθετικά καύσιμα που είναι ουδέτερα στον άνθρακα και παράγονται στην Χιλή. Στόχος της είναι να φτάσει τα 145 εκατομμύρια γαλόνια μέχρι το 2030.