Η νέα GR Corolla της Toyota με αυτόματο κιβώτιο

Η νέα GR Corolla της Toyota με αυτόματο κιβώτιο

Αφαιρώντας ένα πεντάλ και προσθέτοντας δύο σχέσεις, η Toyota εισάγει το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων στη GR Corolla. Παρ’ όλα αυτά, οι Ιάπωνες πιστεύουν ότι το μηχανικό 6 σχέσεων θα παραμείνει προτιμότερο από τους αγοραστές.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της Toyota, 8 στους 10 πελάτες της GR Corolla αναμένεται να επιλέξουν το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Αυτό δεν είναι τυχαίο, καθώς το αυτοκίνητο εστιάζει στην αγνή και έντονη σπορ οδηγική εμπειρία.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Επιπλέον, για όσους αγαπούν την οδήγηση, το χειροκίνητο κιβώτιο είναι μια παραδοσιακή πολυτέλεια που σπανίζει. Είναι επίσης πιθανόν πιο οικονομικό, υποθέτοντας ότι οι αγοραστές της GR Corolla ενδιαφέρονται για τη διαφορά τιμής που φτάνει περίπου τα 1.800 ευρώ στην Αμερική σε σχέση με την αυτόματη έκδοση.

Το εύλογο ερώτημα είναι: γιατί η Toyota αποφάσισε να προσθέσει το αυτόματο κιβώτιο στη GR Corolla; Ο σκοπός είναι να ανταγωνιστεί κυρίως στην αγορά των ΗΠΑ, τις αυτόματες επιλογές hot-hatch όπως το Subaru WRX και Volkswagen Golf GTI.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Αναφορικά με τις διαφορές μεταξύ των κιβωτίων, η GR Corolla φέρει μοναδικές λεπτομέρειες για κάθε τύπο. Για το 2025, το χειροκίνητο κιβώτιο θα περιλαμβάνει συμπλέκτη γρηγορότερης επαναφοράς, ενώ το αυτόματο θα διαθέτει ψύκτρα κιβωτίου. Και οι δύο εκδόσεις μπορούν να αποκτηθούν με ένα δευτερεύον σύστημα ψύξης έναντι 600 δολαρίων στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η αυτόματη έκδοση έρχεται με τη λειτουργία launch control, διευκολύνοντας τις εκκινήσεις, η οποία δεν παρέχεται στο μηχανικό iMT. Αντιθέτως, το τελευταίο προσφέρει συγχρονισμό κατεβάσματος με ανάλογη στροφών (rev-matching).

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Η Toyota πιστεύει ότι το 80% των πελατών θα επιλέξει τη χειροκίνητη εναλλαγή ταχυτήτων, αλλά μόνο ο χρόνος θα δείξει πόσο καλά κατανοεί τις προτιμήσεις των πελατών της.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ