Η φημισμένη φίρμα Koenigsegg έκανε μια αναπάντεχη κίνηση στον χώρο των αυτοκινήτων, όταν παρουσίασε έναν τρικύλινδρο κινητήρα 2 λίτρων για το supercar Gemera. Παρόλα αυτά, η ανταπόκριση των πιθανών αγοραστών ήταν παγερή.
Η εταιρεία από το Angelholm έχει χτίσει το όνομά της γύρω από τους κινητήρες V8, γι’ αυτό όταν ανακοίνωσε ότι προχωρά στην ανάπτυξη ενός δίλιτρου twin-turbo κινητήρα για το Gemera, προκάλεσε αντίδραση.
Αν και αυτός ο κινητήρας αποτελούσε μέρος του υβριδικού συστήματος που συνοδευόταν από τρεις ηλεκτροκινητήρες και προσέδιδε στο Gemera συνολική ισχύ 1.700 ίππων, με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 1,9 δευτερόλεπτα, οι ενδιαφερόμενοι πελάτες δεν τον υιοθέτησαν.
Έτσι, όπως αποκάλυψε ο CEO της εταιρείας Christian von Koenigsegg σε συνέντευξή του στο podcast του Top Gear Magazine, αποφάσισαν να εγκαταλείψουν τον συγκεκριμένο κινητήρα – γνωστό ως “Tiny Friendly Giant”.
Έτσι, η Koenigsegg κατάφερε να πείσει τους λίγους αγοραστές του υβριδικού Gemera να επιλέξουν το αυτοκίνητό τους με τον κλασικό V8 της εταιρείας, που διαθέτει κινητήρα 5.0 λίτρων και twin-turbo με 2.300 ίππους με καύσιμο Ε85.
Η εταιρεία αναμένεται να κατασκευάσει μόνο 300 αυτοκίνητα Gemera V8, με τις παραδόσεις να ξεκινούν το 2025. Παρόλα αυτά, ο Christian von Koenigsegg δήλωσε ότι η εταιρεία του θα συνεχίσει να αναπτύσσει την υβριδική τεχνολογία, ίσως ακόμα να την ενσωματώσει στο Gemera κάποια στιγμή. Προς το παρόν, όμως, ο V8 είναι η επιλογή που κερδίζει τις καρδιές.