Η Isuzu, μια ηγετική δύναμη στα Pick-up, εργάζεται πάνω στη δική της ηλεκτρική πρόταση για την κατηγορία των οχημάτων. Το ηλεκτρικό D-Max διατηρεί τις ικανότητες των τυπικών turbodiesel εκδόσεων του κλασικού D-Max.
Η νέα αυτή εκδοχή μηδενικών εκπομπών ρύπων θα χρησιμοποιήσει το ίδιο πλαίσιο σκάλας με τον τύπο του D-Max, αλλά θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες (e-Axles), έναν σε κάθε άξονα, αντί για το σύστημα τετρακίνησης.
Οι ηλεκτροκινητήρες αυτοί (53 hp ο μπροστινός και 121 hp ο πίσω) θα τροφοδοτούνται από μπαταρία ιόντων-λιθίου 66,9 kWh, ενώ η συνολική τους ισχύς θα αγγίζει τους 174 ίππους και τα 325 Nm ροπής. Έτσι, το ηλεκτρικό D-Max θα έχει υψηλότερη απόδοση σε σχέση με την έκδοση 1.9 diesel.
Η Isuzu υποστηρίζει πως το ηλεκτρικό D-Max θα διατηρήσει το ίδιο φορτίο 1,000 κιλών και την ικανότητα έλξης 3,5 τόνων των κλασικών βενζινοκίνητων εκδόσεων. Η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται κοντά στα 130 km/h για μεγαλύτερη αυτονομία.
Σχεδιαστικά, το ηλεκτρικό D-Max θα διαθέτει επανασχεδιασμένη μάσκα και καλυμμένη γρίλια για βελτιωμένη αεροδυναμική, με λεπτομέρειες σε μπλε χρώμα. Θα είναι διπλοκάμπινο και θα έχει νέες ζάντες 6 ακτινών και λογότυπα EV στο πλάι και πίσω.
Η προ-παραγωγή θα παρουσιαστεί στις 27 Μαρτίου 2024 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μπανγκόκ στην Ταϊλάνδη. Η τελική έκδοση θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη, κυρίως στη Βρετανία και τη Νορβηγία, μέσα στο 2025.
Μαζί με το ηλεκτρικό D-Max, η Isuzu παρουσίασε και το πρωτότυπο πετρελαιοκίνητο D-Max Hi-Lander MHEV με υβριδική ηλεκτρική υποστήριξη, πιθανό να περάσει στην παραγωγή λόγω του υβριδικού ανταγωνισμού.