Η Lamborghini ετοιμάζεται να αποκαλύψει την πρώτη της πλήρως ηλεκτρική SUV, βασισμένη στο πρωτότυπο Lanzador, που θα προσφέρει 2+2 θέσεις και αναμένεται να πουλήσει τουλάχιστον όσο η νέα Temerario, όπως επιβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος Stephan Winkelmann.
Το πρώτο αυτοκίνητο αποκλειστικά ηλεκτρικής κίνησης της ιστορικής εταιρείας από τη Μπολόνια θα κυκλοφορήσει το 2028, με σημαντικές επιρροές από το Lanzador που παρουσιάστηκε στο Pebble Beach το 2023.
Αν και δεν θα είναι ένα υπερβολικό supersport αυτοκίνητο, αλλά μια υπερυψωμένη εκδοχή του Grand Touring, ο Winkelmann προτείνει ότι οι πωλήσεις του θα είναι συγκρίσιμες με τα πιο δημοφιλή supercars της Lamborghini παρά τη μείωση της δημοτικότητας των ηλεκτρικών οχημάτων.
«Η Revuelto ανήκει σε μια μικρή αγορά και οι πωλήσεις της θα είναι πάντα περιορισμένες» δήλωσε ο Winkelmann στο Motor1. «Στη συνέχεια, αναμένουμε ότι η Temerario και το ηλεκτρικό GT θα πωλούνται περίπου στο ίδιο επίπεδο, ενώ η Urus θα παραμείνει το πιο δημοφιλές μοντέλο μας».
Το 2022, η Lamborghini Huracan, η οποία φέτος αντικαταστάθηκε από την Temerario, πέτυχε 3.962 πωλήσεις, αντιστοιχώντας στο 40% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Huracan είναι το entry-level supercar της Lamborghini. Έτσι, φαίνεται πιθανό ότι οι πωλήσεις της Temerario θα είναι παρόμοιες.
Ωστόσο, το μέλλον του ηλεκτρικού SUV της Lamborghini παραμένει αβέβαιο, κυρίως λόγω της μείωσης της ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτό καθιστά την πρόβλεψη του Winkelmann αρκετά ριψοκίνδυνη.
«Πρέπει να κατανοήσετε ότι η Lamborghini χρειάζεται περίπου πέντε χρόνια για να αναπτύξει ένα νέο μοντέλο και έπειτα, τουλάχιστον οκτώ χρόνια για τον κύκλο ζωής του προϊόντος» επεσήμανε ο Winkelmann. «Πρέπει πάντα να κοιτάμε με προοπτική στο μέλλον. Αν εξαρτάσθε από τις τάσεις της στιγμής, δεν θα πετύχετε ποτέ».
Αξιοσημείωτο είναι ότι, σε αντίθεση με πολλούς από τους ανταγωνιστές της, η Lamborghini δεν σκοπεύει να βασιστεί σε εικονικούς ήχους και εφέ για να προωθήσει τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα. Ο επικεφαλής μηχανικός Rouven Mohr, τόνισε ότι η εταιρεία θα εστιάσει σε κάτι πιο αυθεντικό.
«Η μίμηση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης μπορεί να φαίνεται επαρκής, αλλά θα πρέπει να πείσουμε τους αγοραστές ότι η ηλεκτρική εμπειρία προσφέρει κάτι μοναδικό που δεν μπορεί να βρεθεί στον κόσμο των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των συναισθηματικά επενδεδυμένων αγοραστών στην ηλεκτρική τεχνολογία», υπογράμμισε ο Mohr.