Η Huayra R Evo της Pagani είναι πιστή στον παραδοσιακό κινητήρα V12 και αποδίδει 888 ίππους. Είναι μια ειδική έκδοση αποκλειστικά για χρήση στην πίστα και παραπέμπει στα αγωνιστικά πρωτότυπα του LeMans. Αντικατέστησε την Huayra R το 2022 αντί της νέας Pagani Utopia. Η αναφορά στα πρωτότυπα του LeMans εκτός από το κάλυμμα του κόκπιτ περιλαμβάνει επίσης την επιμηκυνση της ουράς κατά 19 εκατοστά, κάνοντάς τη “codalunga” (longtail, μακριά ουρά).
Η εταιρεία HWA βελτίωσε τον V12 της Huayra R για τη R Evo, αυξάνοντας την ισχύ του στους 888 ίππους με παρεμβάσεις στην εισαγωγή και στους εκκεντροφόρους. Η κόκκινη γραμμή του κινητήρα ανέβηκε στις 9.400 σ.α.λ. Συνδέεται με το ίδιο σειριακό κιβώτιο της Huayra R της HWA, αλλά η ακαμψία του αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 38% χάρη στη χρήση των ανθρακονημάτων που εξέλιξε ο Horacio Pagani για την Utopia.
Η παραγωγή άντωσης έχει αυξηθεί κατά 45%, χάρη στη μεγέθυνση της ουράς και της εμπρός πτέρυγας προς τα εμπρός κατά 10,1 εκατοστά. Επιπλέον, η αεροδυναμική αντίσταση έχει μειωθεί, ενώ στα 320 km/h η άντωση που παράγεται είναι ίση με το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου.
Μια από τις σχεδιαστικές καινοτομίες της Huayra R Evo είναι τα αφαιρούμενα panels της οροφής, που προσθέτουν 5% περισσότερη άντωση. Οι κεραμικοί φρένοι της Brembo έχουν αναβαθμιστεί, παρέχοντας κατά 14% καλύτερη πέδηση. Επίσης, οι τροχοί περιλαμβάνουν ειδικά εξελιγμένα ελαστικά Pirelli P Zero με διαφορετική σύσταση για καλύτερη πρόσφυση. Στους ιδιοκτήτες παρέχονται δύο σετ ελαστικών, ένα για στεγνή και ένα για βρεγμένη άσφαλτο.
Οι τροποποιήσεις του εσωτερικού περιλαμβάνουν επένδυση των καθισμάτων με πυρίμαχο υλικό, ζώνες ασφαλείας έξι σημείων και προσκέφαλα από ανθρακονήματα με πλευρική στήριξη του κεφαλιού. Προς το παρόν η Pagani δεν έχει ανακοινώσει τον αριθμό των αντιτύπων της Huayra R Evo ή την τιμή τους.