Η Honda φέρνει μια φρέσκια πινελιά στο Integra της Κίνας, με μια έκδοση που θυμίζει τα παλιά ανοικτά της αμάξια. Βασισμένο στο Civic, το μοντέλο αυτό κυκλοφορεί εδώ και καιρό εκεί, αλλά τώρα η κοινοπραξία με την GAC το δείχνει σε targa στυλ, σαν το CR-X από παλιά.
Παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Guangzhou, όπου η GAC Honda έδειξε αυτή την ιδέα ως πρωτότυπο. Δεν έχει σχέδια για παραγωγή, απλώς για να τραβήξει βλέμματα.
Αλλαγές στο αμάξωμα που αλλάζουν τα πάντα
Ξεκίνησε από την hatchback έκδοση του Integra, αλλά έβγαλε την οροφή και χάθηκαν οι πίσω πόρτες. Οι εμπρός πόρτες έγιναν πιο μακριές, χωρίς πλαίσιο, ενώ η μεσαία κολόνα πήγε πίσω και ενισχύθηκε για καλύτερη ακαμψία στο πίσω μέρος.
Τα πίσω παράθυρα και η γυάλινη πόρτα του πορτμπαγκάζ έμειναν σχεδόν ίδια. Με λευκές ζάντες σε χρώμα αμαξώματος και κόκκινους καθρέφτες –έμπνευση από την περσινή ειδική έκδοση– βγαίνει μια καθαρή γραμμή targa, που φέρνει στο μυαλό τα Honda της δεκαετίας του ’90. Και σε μια χώρα όπως η Κίνα, όπου τα ανοικτά αμάξια δεν πουλάνε πολύ, αυτό το πρωτότυπο μένει απλώς έκθεση.
Μέσα και μηχανή: Λιτό αλλά με νεύρο
Μέσα, πέρασε σε διάταξη 2+2 καθισμάτων από τα πέντε κανονικά. Η ανοιχτή οροφή δίνει άπλετο χώρο μπροστά, αλλά πίσω; Αυτό μένει να δούμε. Κόκκινες πινελιές στον πίνακα οργάνων ζωντανεύουν το χώρο.
Για τη μηχανή, φωτογραφίες από τον Tycho de Feijter στο X δείχνουν χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Πιθανότατα βάζει τον κινητήρα 1.5 Turbo VTEC με γύρω στους 180 ίππους, αφού η υβριδική δεν έρχεται με χειροκίνητο.
Η Honda δεν λέει τίποτα επίσημο για το Integra Targa. Φαίνεται σαν απλή ιδέα για το σαλόνι, χωρίς μέλλον στην παραγωγή.