Στην πίστα Le Castellet έγινε η ευρωπαϊκή πρεμιέρα του GV60 Magma, που έδειξε τι μπορεί να κάνει σε στροφές και ευθείες. Μα εκείνη τη μέρα, κάτι άλλο τράβηξε όλα τα βλέμματα. Το Magma GT Concept βγήκε μπροστά, με φόρα που θύμιζε κάτι μεγαλύτερο από απλή επίδειξη.
Το όραμα της Genesis για supercar και πίστα
Κατά την παρουσίαση, κάποιος είπε ξεκάθαρα: «…δείχνει την προσέγγιση της μάρκας για την επόμενη δεκαετία και το επόμενο κεφάλαιό της». Η Genesis, που ξεκινά ως το πολυτελές τμήμα της Hyundai, μπαίνει τώρα στον κόσμο των αγώνων αντοχής. Από το 2026 στο WEC, και ένα χρόνο μετά στο IMSA, με πρωτότυπο το GMR-001 – όλα δείχνουν ότι το παιχνίδι αλλάζει γρήγορα.
Μπορεί τελικά να δούμε σύντομα ένα supercar από τη Genesis; Βασισμένο στο Magma GT Concept, θα κρατήσει την ίδια γραμμή – χαμηλό, με μηχανή στη μέση, εκδόσεις για δρόμο και για αγώνα. Αλλά το όνομα; Θα αλλάξει, φυσικά. Και η φιλοσοφία; Μένει ίδια, κολλημένη στο έδαφος.
Χωρίς λεπτομέρειες, αλλά με υποσχέσεις
Κανείς δεν μίλησε για χρονοδιάγραμμα, ούτε για το Magma GT Concept συγκεκριμένα. Τίποτα για επιδόσεις, μηχανή, πλατφόρμα – απόλυτη σιωπή. Το υβριδικό V6 3.5 λίτρων από το GV80 βγάζει 409 άλογα, λίγα για τέτοιο θηρίο.
Αν το συνδυάσουν με ηλεκτροκινητήρες, τα νούμερα ανεβαίνουν. Γίνεται ισχυρό, έτοιμο για πίστα. Η Genesis ετοιμάζεται για 24 Ώρες του Le Mans, και ίσως εκεί, στην πρώτη της φορά, βγάλει και το supercar στην επιφάνεια – θεωρία, αλλά όχι τρελή.