Η Ferrari έχει λάβει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που της επιτρέπει να παρακάμψει αυστηρούς κανονισμούς για τον θόρυβο, χωρίς να επηρεάζει τις εκπομπές ρύπων, ειδικά για τον V8 κινητήρα της.
Ίσως η ιταλική εταιρεία δεν είναι ακόμα έτοιμη να αντικαταστήσει την Roma, αλλά όταν αποφασίσει να το κάνει, είναι πιθανό να έχει έναν ακόμα πιο εντυπωσιακό ήχο. Εάν εξοπλιστεί με τον 8-κύλινδρο κινητήρα V twin-turbo χωρητικότητας 3,9 λίτρων (F154). Πρόσφατα αποκαλύφθηκε ότι η εταιρεία έχει υποβάλλει μια πατέντα για ένα έξυπνο σύστημα εξάτμισης στο Ειδικό Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών.
Οι μηχανικοί της Ferrari έχουν κάνει ό,τι καλύτερο μπορούν μέχρι στιγμής για τη μείωση των εκπομπών ρύπων προσθέτοντας φίλτρα σωματιδίων, χωρίς ωστόσο να υποχωρεί η ποιότητα του ήχου. Επιπλέον, η νομοθεσία για τον θόρυβο έχει επηρεάσει αρνητικά την κατάσταση.
Οι προσπάθειες εστιάζονται σε ένα σπορ αυτοκίνητο με πίσω κίνηση, το οποίο διαθέτει κινητήρα στο εμπρός μέρος, χωρίς να υπάρχει αναφορά για παράκαμψη, αφαίρεση ή αναβάθμιση των καταλυτών.
Η πατέντα περιγράφει ένα σύστημα όπου η εξάτμιση, κατά την κανονική χρήση όπως σε πόλη, διευθετείται μέσω ενός μικρού καναλιού σε σωλήνα με λαβύρινθο και σιγαστήρα. Ο σιγαστήρας οδηγεί σε ένα μεγαλύτερο θάλαμο με σχήμα τρομπέτας, όπου υπάρχουν κλαπέτα στο επάνω και κάτω μέρος, ρυθμίζοντας την ένταση και την ποιότητα του ήχου.
Με αυτό το σύστημα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τα επίπεδα θορύβου σε πόλη, πίστα ή ταξίδι και σε υψηλές ταχύτητες με ευκολία.