Ο διάδοχος της DS 9 θα είναι ένα υπερυψωμένο fastback με ηλεκτρική αυτονομία που θα πλησιάσει τα 700 χιλιόμετρα, καθώς και με φουτουριστικό και high-tech εσωτερικό.
Το νέο premium Crossoverέχει κομβική σημασία για τη γαλλική εταιρεία του ομίλου Stellantis, όχι μόνο για την ανάγκη αύξησης των πωλήσεών της αλλά και διότι σηματοδοτεί στη μετάβαση στη νέα εποχή της εταιρείας, κατά την οποία θα κατασκευάζει αποκλειστικά plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του βρετανικού περιοδικού Autocar, ο διάδοχος του sedan DS9 έχει fastback και υπερυψωμένη σιλουέτα, στο στιλ του νέου Peugeot e-3008. Δεδομένου ότι και τα δύο θα παράγονται στο εργοστάσιο της Stellantis στο Melfi της Ιταλίας, θα βασίζεται και αυτό στη νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών STLA Medium του e-3008. Το ίδιο θα ισχύσει και για το έτερο μοντέλο της τριάδας, το νέο Opel Insignia.
Η πλατφόρμα αυτή προβλέπεται για ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μήκος από 4,3 μέχρι 4,9 μέτρα, και πάνω σε αυτή θα βασιστεί όλη η νέα γενιά της γκάμας της DS, με εξαίρεση το DS3 που θα χρησιμοποιεί την STLA Small.
Η STLA Medium μπορεί να φιλοξενήσει έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες, 215 μέχρι και 382 ίππων, και μπαταρίες χωρητικότητας έως και 98 kWh για αυτονομία που ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα με κάθε πλήρη φόρτιση. Η μπαταρία του e-3008 είναι (χρηστικού) μεγέθους 73 kWh και του προσδίδει αυτονομία περίπου 600 χιλιομέτρων.
Μέχρι το 2025, που θα ξεκινήσει η κατασκευή του διαδόχου της DS9, η πρόοδος της τεχνολογίας των μπαταριών μπορεί να επιτύχει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, μιας και βασική προτεραιότητα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι η αυτονομία, και όχι οι επιδόσεις.
Παρόλα αυτά, ο Hatchback-SUV σχεδιασμός του θα είναι ιδιαίτερα σπορτίφ, με οροφή ακόμη περισσότερο κεκλιμένη σε σχέση με το πρωτότυπο Aero Sport Lounge που διανοίγει τους ορίζοντες των μελλοντικών DS και αποτελεί το “μανιφέστο” της εταιρείας για πιο βιώσιμες ηλεκτρικές μπερλίνες.
Σχετικά με το τελευταίο ζήτημα, στο πρωτότυπο οι επενδύσεις των καθισμάτων και των θυρών είναι από ειδικό ύφασμα που προσομοιώνει το μετάξι, ενώ υφίσταται μόνο ένα ηχείο -ανάμεσα στους δύο εμπρός επιβάτες- για το δραστικό περιορισμό των καλωδιώσεων.
Για τον ίδιο λόγο, δεν υπάρχει κλασσικός πίνακας οργάνων ούτε κεντρική οθόνη, αλλά οι ενδείξεις τους προβάλλονται σε μια γυάλινη επιφάνεια μέσω ενός γυάλινου touchpad στην κονσόλα ή φωνητικών εντολών. Αυτό το σύστημα προβολής έχει δύο εστιακά βάθη, ώστε ο οδηγός να μπορεί να βλέπει τον πίνακα οργάνων αλλά όχι και όσα παρακολουθεί ο συνεπιβάτης (όπως μια ταινία ή κάποιο streaming).