Η Audi διατηρεί κινητήρες βενζίνης για τουλάχιστον δέκα χρόνια ακόμη

Η Audi διατηρεί κινητήρες βενζίνης για τουλάχιστον δέκα χρόνια ακόμη

Η Audi αλλάζει τα σχέδιά της και προετοιμάζεται για μια μακρά συνύπαρξη με τα θερμικά οχήματα, παρά την παγκόσμια στροφή προς την ηλεκτροκίνηση.

Το νέο όραμα της Audi για το μέλλον των κινητήρων

Η γερμανική εταιρεία από το Ingolstadt είχε δηλώσει πριν τρία χρόνια ότι το 2025 θα παρουσιάσει το τελευταίο της μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, με στόχο να γίνει πλήρως ηλεκτρική έως το 2033. Ωστόσο, τα σχέδια αναθεωρούνται.

Η παράταση ζωής των θερμικών μοντέλων έως το 2035 και μετά

Ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Gernot Dollner, σε συνέντευξή του στο βρετανικό Autocar, υπογράμμισε ότι η εταιρεία σκοπεύει να συνεχίσει την κατασκευή βενζινοκίνητων οχημάτων τουλάχιστον μέχρι το 2035, ενώ η νέα γκάμα μοντέλων μέχρι το 2026 παρέχει ευελιξία για συνεχείς πωλήσεις θερμικών οχημάτων για άλλα 7-10 χρόνια.

Audi RS5 Coupe Competition 2023

Σταθερή παρουσία των θερμικών κινητήρων στη γκάμα

Παρά τις αυξανόμενες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, οι τελευταίες γενιές των μοντέλων A5, A6 και Q3 με κινητήρες εσωτερικής καύσης και οι σπορ εκδόσεις S και RS δείχνουν πως η Audi διατηρεί τον θερμικό κινητήρα ως βασικό πυλώνα της στρατηγικής της για πολλά χρόνια ακόμα.

Audi A5 Sportback

Ηλεκτρική γκάμα και νέες ευκαιρίες στην αγορά

Στον αντίποδα, η Audi ετοιμάζεται να λανσάρει ένα νέο, προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο εισαγωγικού επιπέδου στην κατηγορία του A3, μια κίνηση που στοχεύει στην ευρύτερη υιοθέτηση των EV, καθώς οι παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων έχουν αυξηθεί κατά 30,1% το πρώτο τρίμηνο του 2025, φτάνοντας τις 46.371 μονάδες.

Audi ηλεκτρικό μοντέλο

Περιβάλλον ρυθμιστικών αβεβαιοτήτων στην Ευρώπη

Η πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης για απαγόρευση πώλησης νέων θερμικών οχημάτων από το 2035 επηρεάζει σημαντικά τις αποφάσεις της Audi. Αν ο νόμος παραμείνει ως έχει, η εταιρεία ίσως σταματήσει την παραγωγή θερμικών κινητήρων στην Ευρώπη, ενώ θα συνεχίσει να τα διαθέτει σε αγορές με πιο ευέλικτη νομοθεσία.

Audi premium μοντέλο

Προσαρμογές και στον ανταγωνισμό των premium γερμανικών εταιρειών

Η Mercedes και αυτή απέσυρε το αυστηρό της πλάνο για πλήρη ηλεκτρική στροφή ως το 2030, ενώ μόνο η BMW διατηρεί ανοιχτό το δικαίωμα επιλογής ανάμεσα σε θερμικούς και ηλεκτρικούς κινητήρες, επισημαίνοντας παράλληλα την πλήρη ανάγκη για βελτίωση της υποδομής φόρτισης.

Συμπέρασμα

Η Audi υιοθετεί μια πιο ρεαλιστική και προσαρμοστική στρατηγική, συνδυάζοντας την παράδοση των θερμικών κινητήρων με την επένδυση στην ηλεκτροκίνηση, καθώς το μέλλον της αυτοκίνησης παραμένει πολυδιάστατο και η αγορά συνεχίζει να αλλάζει δυναμικά.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ