Η ηλεκτρική Porsche Cayenne εξελίσσεται σε ένα από τα σημεία αναφοράς των SUV που αναμένονται το επόμενο δεκαετίας, αλλά η Αλφα Ρομέο ετοιμάζει το μεγάλο της αντίπαλο για το 2027.
Η νέα ηλεκτρική ναυαρχίδα της εταιρείας του Μιλάνου θα θέσει την Αλφα Ρομέο σε μια κατηγορία -των μεγάλων ηλεκτρικών SUV υψηλών επιδόσεων– που έχει μεγάλη απήχηση κυρίως στις αγορές των Ηνωμένων Πολιτειών και της Κίνας. Ακριβώς εκεί, δηλαδή, όπου θα στοχεύσει και η ηλεκτρική Cayenne, την οποία ήδη έχει επιβεβαιώσει η Porsche.
Προς το παρόν η μοναδική αμιγώς ηλεκτρική Alfa Romeo που προσφέρει η εταιρεία είναι η EV έκδοση της εξωτικής 33 Stradale, για όσους δεν επιθυμούν τον twin-turbo V6. Ωστόσο, σύντομα θα υπάρχουν αλλαγές. Η γκάμα της θα εμπλουτιστεί με ηλεκτρικές εκδόσεις, πριν η Alfa εγκαταλείψει πλήρως τους θερμικούς κινητήρες στο επόμενο δεκαετίας.
Συγκεκριμένα, αναφορικά με τα SUV της Alfa, αναμένουμε μέσα στο 2024 το συμπαγές ηλεκτρικό B-SUV – το οποίο ακόμη δεν έχει αποκτήσει όνομα- το οποίο θα έχει στενή συγγένεια με το νέο Fiat 600e και το ηλεκτρικό Jeep Avenger. Στη συνέχεια, θα παρουσιαστεί η νέα γενιά της Stelvio, και αργότερα το μεγαλύτερο ηλεκτρικό SUV που θα αντιμετωπίσει την Porsche Cayenne, τη BMW iX και τη Lotus Eletre, μεταξύ άλλων.
Το μεγάλο SUV υψηλών επιδόσεων, όπως επιβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος Jean-Philippe Imparato, θα βασίζεται στη Large έκδοση της πλατφόρμας STLA του ομίλου Stellantis και θα έχει λίγο χαμηλότερο ύψος από το έδαφος – για λόγους περιορισμού της κατανάλωσης και σπορτίφ οδική συμπεριφοράς, όπως αναμένεται από κάθε αυτοκίνητο με το σήμα της Αλφα Ρομέο στο ρόμβο.
Η αρχιτεκτονική STLA Large προσφέρει τη δυνατότητα χρήσης έως και τριών ηλεκτροκινητήρων, με συνολική ισχύ άνω των 1.000 ίππων και αυτονομία της τάξης των 800 χιλιομέτρων. Επομένως, αναμένουμε να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες για το μεγάλο αυτό SUV υψηλών επιδόσεων της ιταλικής εταιρείας μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, πριν την κυκλοφορία του το 2027.