Το 2010, η Alfa Romeo είχε ολοκληρώσει την παραγωγή της έκδοσης Spider, που βασίζεται στην Brera, ενώ γιορτάζει τα 100 της χρόνια. Αυτό παρακίνησε τον διάσημο σχεδιαστή της Pininfarina να δημιουργήσει το Alfa Romeo 2uettottanta, ένα διθέσιο roadster με ρετρό επιρροές από το παρελθόν, παρόλο που το project τελικά δεν ευδοκίμησε. Αν και παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης το 2010, τελικά δεν προχώρησε σε παραγωγή. Το αυτοκίνητο, που είχε καθαρές και κομψές γραμμές, θύμιζε εν μέρει την 8C Competizione, με διαστάσεις 4,21m μήκος, 1,79m πλάτος και 1,28m ύψος.
Το πίσω μέρος ήταν επίσης μινιμαλιστικό και το εσωτερικό ξεχώριζε για την απλότητά του. Η καμπίνα διέθετε δύο μεγάλα αναλογικά όργανα, ενώ οδηγός θα κρατούσε ένα πολύ ιδιαίτερο τιμόνι. Από πλευράς μηχανικών μερών, το Alfa Romeo 2uettottanta θα χρησιμοποιούσε τον γνωστό 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,75 λίτρων με ισχύ 235 ίππων και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Το βάρος του αμαξώματος θα κυμαινόταν κοντά στα 1.220 κιλά και τα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα ήταν υπόθεση 6 δευτερολέπτων.
To group της FCA είχε συμφωνήσει να συνεργαστεί με την Mazda για να εξελίξουν από κοινού την επόμενη γενιά του MX-5, το ND. Εν τέλει, η ηγεσία αποφάσισε να δώσει το πράσινο φως στο Fiat 124 Spider και Abarth 124 Spider, ακυρώνοντας το πλάνο της 2uettottanta, που θα μοιραζόταν την πλατφόρμα της Giulia και Stelvio.