Η Honda διατηρεί ζωντανή την παράδοση των μηχανικών κιβωτίων στα σπορ αυτοκίνητά της στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Αναρωτιέστε πώς μπορεί να συνδυαστεί ένα μηχανικό κιβώτιο με ηλεκτρική ισχύ; Οι λύσεις είναι εδώ. Η Honda βρίσκεται στην ανάπτυξη μιας πατέντας για ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο διαθέτει πεντάλ και συμπλέκτη, ειδικά σχεδιασμένο για ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Το νέο αυτό χειροκίνητο κιβώτιο της Honda έχει εξελιχθεί για να προσφέρει, όπως και το αντίστοιχο της Hyundai για το Ioniq 5 N, ποικιλία τεχνητών ήχων που προσομοιώνουν τις αλλαγές ταχυτήτων και τον ήχο του κινητήρα.
Οινομέως, αυτή η νέα τεχνολογία έχει ήδη παρουσιαστεί μέσω του Honda e Digital UX Concept, δημιουργώντας ατμόσφαιρα που παραπέμπει σε εμβληματικά σπορ αυτοκίνητα όπως το Honda NSX και το Civic Type R.
Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι η αρχική στάση της Honda ήταν διστακτική όσον αφορά τη δημιουργία ενός συστήματος που προσομοιώνει τις μηχανικές αλλαγές ταχυτήτων. Ωστόσο, η δημοτικότητα αυτού του χαρακτηριστικού και η σύνδεσή του με την κουλτούρα των σπορ αυτοκινήτων της Honda φαίνεται να έχουν επιδράσει στην αλλαγή αυτής της στάσης.
Η Honda δεν έχει αποκαλύψει πότε θα ενσωματωθεί το μηχανικό κιβώτιο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητά της και ανάλογη κατάσταση παρατηρείται και στην Toyota, που εξελίσσει ένα παρόμοιο σύστημα για τα αυτοκίνητα με το σήμα της Toyota Gazoo Racing.