Με την απόλυτη κορυφαία τεχνολογία και σχεδιασμό, το HiPhi A είναι ένα από τα πιο προηγμένα κινεζικά αυτοκίνητα, με 1.305 ίππους και 0-100 km/h επιτάχυνση σε λίγο πάνω από 2 δευτερόλεπτα.
Χωρίς αμφιβολία, το HiPhi A είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά εκθέματα του Guangzhou Auto Show αυτή την περίοδο. Πρόκειται για ένα υπεραυτοκίνητο με ηλεκτρική κίνηση, περιορισμένων αντιτύπων, το οποίο δημιουργήθηκε από τη συνεργασία της HiPhi και της Wesail New Energy Automotive.
Αυτή είναι η πρώτη ενδεικτική προσέγγιση της κινεζικής HiPhi σε συνεργασία με το Πολυτεχνείο της Σαγκάης. Σε αυτήν ενσωματώνονται οι προηγμένες τεχνολογίες μπαταριών και ο ηλεκτροκινητήρας που ανέπτυξε η ίδια η HiPhi. Η παραγωγή των πρώτων αντιτύπων του υπεραυτοκινήτου αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2025.
Ο σχεδιασμός του HiPhi A εμπνέεται από κλασσικά supercars του παρελθόντος, προσδίδοντας μια μοναδική εμφάνιση με τον
ματ χρωματισμό και από τις αποκαλυμμένες ανθρακονημάτινες επιφάνειες,
και τις ιδιαίτερα ευρείες εμπρός και πίσω πτέρυγες.
Kατα την είσοδο του, το εσωτερικό του είναι εξίσου φουτουριστικό, καθιστώντας το ως ένα τετραθέσιο και τετράθυρο hypercar με προηγμένες
ψηφιακές τεχνολογίες.
Παρουσιάζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, το HiPhi A έχει τρεις υψηλής απόδοσης ηλεκτροκινητήρες με ανθρακονημάτινα εξαρτήματα, που έχουν σχεδιαστεί και αναπτυχθεί από την κινεζική εταιρεία σε συνδυασμό με την καινοτόμο μπαταρία.
Οι τρεις κινητήρες (ένας στον εμπρός και δύο στον πίσω άξονα) παράγουν συνολικά 1.305 ίππους. Αυτοί επιταχύνουν το υπεραυτοκίνητο από το 0-100 km/h σε λίγο πάνω από 2 δευτερόλεπτα και μπορούν να φτάσουν τα 300 km/h τελικής ταχύτητας, εξασφαλίζοντας την μέγιστη απόδοση ισχύος για περισσότερα από 30 λεπτά.
Η μπαταρία του αυτοκινήτου έχει ισχύ 1.5 MW και ελέγχεται απομακρυσμένα μέσω cloud. Επιπλέον, η HiPhi έχει ενσωματώσει τιτάνιο TC4, ανθρακονημάτινα υλικά και μίγμα τους με αλουμίνιο και νανο-κεραμικά υλικά στην κατασκευή του αμαξώματος και στο σασί.
Ακόμη, το hypercar διαθέτει ενεργή τετραδιεύθυνση και πλήρως προσαρμοζόμενη ηλεκτρονική ανάρτηση. Η κατανομή βάρους 50:50 και η τεχνολογία torque vectoring, η οποία ονομάζεται HVC (HiPhi Vectoring Control) συντονίζουν τον έλεγχο της τρομερής ισχύος στο δρόμο.