Μια αναγνωρίσιμη κίνηση της Fiat πάνω στο ηλεκτρικό 500: τα σήματά της απουσιάζουν, πυκνώνοντας τις συζητήσεις για τη σχέση της με την ιταλική κυβέρνηση.
Η Fiat δηλώνει ότι η αφαίρεση των σημάτων δεν επηρεάζει την αναγνωρισιμότητα του 500, χάρη στον εμβληματικό σχεδιασμό και τη στιλιστική κληρονομιά που φέρει.
Η διαφήμιση αυτή, με την επωνυμία “Fiat | No Logo”, διάρκειας 30 δευτ., παρουσιάστηκε στο κανάλι της Fiat στο Youtube. Ο πρωταγωνιστής, το ηλεκτρικό 500, στολίζεται με τις κενές τρύπες από τις οποίες αφαιρούνται συνήθως τα σήματα, ενώ το 500e σήμα στα πλαϊνά παράθυρα είναι υποδειγματικά απουσιαζόντα.
Με τη φωνή του ιταλού αφηγητή λέγονται λόγια που υπογραμμίζουν την ταυτότητα του Fiat 500, ακόμη και χωρίς σήματα. «Όταν ένα αυτοκίνητο έχει εμβληματικό σχεδιασμό και αντικατοπτρίζει τη χαρά της ζωής,
είναι καθαρά ιταλικό, είναι μια Fiat».
Η διαφήμιση ερμηνεύεται από κάποιους ως μια κίνηση της Fiat προς την ιταλική κυβέρνηση, με την οποία είχε προβλήματα τελευταία. Τα επεισόδια περιλαμβάνουν την αντιπαράθεση για το όνομα της Alfa Romeo B-SUV Milano, που μετονομάστηκε σε Junior λόγω παραβίασης νομοθεσίας.
Το δεύτερο επεισόδιο περιλάμβανε την κατάσχεση 134 αντιτύπων του Fiat Topolino λόγω χρήσης παραπλανητικού στοιχείου. Η Fiat απέκτησε πίεση για αύξηση της παραγωγής στην Ιταλία, με αποτέλεσμα να επεκτείνει την παραγωγή του Panda και να παρουσιάσει το νέο 500 Ibrida.