Έτοιμη να κυριαρχήσει, η νέα Porsche 911 Turbo S φέρνει υβριδική τεχνολογία και εκρηκτική δύναμη!
Η Επόμενη Γενιά της Porsche 911 Turbo S: Υβριδική Επανάσταση και Απόλυτη Απόδοση
Η Porsche 911 Turbo S, το απόλυτο super car της γερμανικής φίρμας, βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος καθώς ετοιμάζεται να κάνει το επόμενο βήμα στην ιστορία της. Η νέα γενιά 992.2, με την ενσωμάτωση της υβριδικής τεχνολογίας T-Hybrid, υπόσχεται να θέσει νέα στάνταρ στην κατηγορία των sportscar.
Οι πρώτες εμφανίσεις της Porsche 911 Turbo S 992.2 στους δρόμους γύρω από το Nürburgring, κατά τη διάρκεια των τελικών δοκιμών, αποκαλύπτουν σημαντικές αλλαγές. Η Porsche έχει επιβεβαιώσει την υιοθέτηση του συστήματος T-Hybrid, όπως και στην 911 GTS, αλλά με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του θρυλικού εξακύλινδρου boxer κινητήρα.

Τεχνικές Προδιαγραφές και Απόδοση: Τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής;
Οι προηγούμενες εκδόσεις της 911 Turbo χρησιμοποιούσαν έναν twin-turbo κινητήρα 3.7 λίτρων, σε αντίθεση με τον 3.0 λίτρων των βασικών Carrera. Λαμβάνοντας υπόψη τον νέο κινητήρα 3.6 λίτρων της GTS, δεν αποκλείεται να τον δούμε και στην Turbo S, με διαφοροποιήσεις στην διάταξη του Turbo.
Η νέα 911 GTS χρησιμοποιεί έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στον υπερσυμπιεστή, εξαλείφοντας την υστέρηση (turbo-lag). Αναμένεται ότι η ισχύς της 911 Turbo S θα ξεπεράσει τους 641 ίππους της τρέχουσας έκδοσης, με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων.
Τεχνολογίες Αιχμής για Απόλυτο Έλεγχο
Για τον έλεγχο της αυξημένης ισχύος, η 992.2 Turbo S θα είναι εξοπλισμένη με το ενεργό σύστημα ευστάθειας της Porsche (Porsche Active Suspension Management – PASM), κεραμικά φρένα, ενεργό πίσω διαφορικό και ένα μεγάλο μπροστινό splitter, εξασφαλίζοντας ιδανική αεροδυναμική ισορροπία.

Σχεδιαστικές Αλλαγές: Φρέσκια Εμφάνιση και Αεροδυναμική Βελτίωση
Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκαλύπτουν κάθετα τοποθετημένες ενεργές γρίλιες στο εμπρός μέρος και έναν μεγάλο κεντρικό αεραγωγό. Τα φωτιστικά σώματα ενσωματώνονται στους κύριους προβολείς, δίνοντας μια πιο καθαρή εμφάνιση στον προφυλακτήρα.
Νέας σχεδίασης είναι και οι τροχοί, που αφήνουν να φανούν οι κίτρινες δαγκάνες του κεραμικού συστήματος φρένων. Στο πίσω μέρος, ο προφυλακτήρας έχει ανασχεδιαστεί πλήρως.

Εξατμίσεις και Φήμες για Έκδοση Touring
Οι διπλές, επιμηκυμένες απολήξεις της εξάτμισης ξεχωρίζουν, διαφοροποιώντας την Turbo S από τις μικρότερες εκδόσεις της 911. Παράλληλα, κυκλοφορούν φήμες για μια νέα έκδοση “Touring” με χειροκίνητο κιβώτιο και λιγότερη τεχνολογία ανάρτησης. Μια τέτοια έκδοση θα θύμιζε την 911 Sport Classic, προσφέροντας μια πιο “puristic” οδηγική εμπειρία.