Η Stellantis, μια πολυεθνική εταιρεία αυτοκινήτων, ετοιμάζεται να διαθέσει 5,5 δισ. ευρώ για την ανάπτυξη ενός νέου καινοτόμου κινητήρα βενζίνης που θα μπορεί να λειτουργεί με αιθανόλη. Αυτός ο κινητήρας θα τοποθετηθεί σε περισσότερα από 40 μοντέλα της εταιρείας.
Παρά τη γενική τάση προς την εξέλιξη προς ηλεκτρικά οχήματα, η Stellantis συνεχίζει να επενδύει σε νέες τεχνολογίες κινητήρων αυτοκινήτων με εσωτερική καύση. Η εταιρεία σχεδιάζει να εξελίξει τους κινητήρες της για μια ποικιλία αυτοκινήτων των διαφόρων εταιρειών που ανήκουν στον όμιλο Stellantis.
Η επένδυση αυτή αποτελεί τη μεγαλύτερη στην αυτοκινητοβιομηχανία της Λατινικής Αμερικής και θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη κινητήρων flex fuel που υποστηρίζουν τη χρήση αιθανόλης. Επιπλέον, θα παρουσιαστούν και εκδόσεις υβριδικών κινητήρων που συνδυάζουν τις εσωτερικής καύσης με την ηλεκτροκίνηση, με τις πρώτες προβλεπόμενες εμφανίσεις να αναμένονται μέχρι το 2024.
Εκτός από τη Stellantis, και η Toyota ετοιμάζει μια νέα οικογένεια κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η απαγόρευση των εξατμίσεων στην Ευρώπη μπορεί να επηρεάσει τις επενδύσεις αυτές, αλλά η αγορά της Λατινικής Αμερικής παραμένει σημαντική για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που επενδύουν σε τέτοια σχέδια.