Η Ferrari F40 αποτελεί ένα θρυλικό μοντέλο στον κόσμο των σπορ αυτοκινήτων, και είναι το τελευταίο που σχεδιάστηκε υπό την καθοδήγηση του ιδρυτή της εταιρείας, Enzo Ferrari. Δεν έχει αντίπαλο, καθότι είναι η πιο εμβληματική δημιουργία της φίρμας.
Είναι δυνατόν σήμερα κάποιος να ισχυριστεί ότι έχει τη δυνατότητα να την βελτιώσει; Ας δούμε τα πράγματα από την αρχή. Γενικά, η F40 είναι γνωστή για την δυσκολία οδήγησης της και την κάπως… δύστροπη φύση της. Η χαρακτηριστική υστέρηση του turbo μηχανισμού, που στη συνέχεια «εκτοξεύει» την ταχύτητα, συνδυάζεται με την έλλειψη ηλεκτρονικών συστημάτων. Πρόκειται για ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο που απαιτεί εμπειρία και αίσθηση από τον οδηγό, όπως ακριβώς πρέπει.
Πολλοί έχουν επιχειρήσει να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητές της και το αποτέλεσμα ήταν αρκετά «μουσκεμένα» περιστατικά. Εάν δεν διαθέτετε την απαραίτητη εμπειρία πίσω από το τιμόνι ενός τέτοιου αυτοκινήτου, καλύτερα να μην το ρισκάρετε. Η F40 θα σας «δαγκώσει», και σίγουρα θα πονέσετε.
Η ιταλική εταιρεία Officine Fioravanti έχει αναλάβει να βελτιώσει αυτή τη συμπεριφορά με την ανάπτυξη της Alte Prestazioni. Αυτή η πιο φιλική και ασφαλής έκδοση της Ferrari F40 προσφέρει μεγαλύτερη ευχρηστία. Με τις νέες αναβαθμίσεις που περιλαμβάνουν ανάρτηση Ohlins TTX 36 και προηγμένο σύστημα πέδησης με ανθρακονημάτινους-κεραμικούς δίσκους και δαγκάνες Brembo (6πίστονες μπροστά και 4πίστονες πίσω), η οδήγηση γίνεται πιο απολαυστική.
Επιπλέον, το ABS έχει βελτιωθεί, ενώ το τιμόνι και το κιβώτιο ταχυτήτων έχουν αναβαθμιστεί με υδραυλική υποβοήθηση. Στο αισθητικό κομμάτι, οι τροχοί έχουν επανασχεδιαστεί, με 18 ίντσες στον μπροστινό άξονα και 19 ίντσες στον πίσω, προσφέροντας άψογη οπτική και οδηγική εμπειρία. Αυτός ο νέος σχεδιασμός στους τροχούς συνδυάζεται με ελαστικά Michelin Cup 2 ή Pirelli P Zero.
Η Officine Fioravanti έχει καταβάλει κάθε προσπάθεια για να διατηρήσει την ανεκτίμητη γοητεία αυτού του εμβληματικού supercar, καθιστώντας το παράλληλα πιο ευχάριστο και εύκολο στην οδήγηση.