Μετά από αρκετά χρόνια κρατώντας σταθερές τις τιμές, οι εταιρείες αποφάσισαν να τερματίσουν τις εκπτώσεις και την αθέμιτη ανταγωνιστικότητα.
Το κόστος τεχνικού ελέγχου των οχημάτων διατηρείται στα ίδια ή ακόμα και μειωμένα επίπεδα σε σχέση με το 2009. Ωστόσο, λόγω της παρουσίας εκατοντάδων επιχειρήσεων στον κλάδο των ιδιωτικών ΚΤΕΟ, ο ανταγωνισμός οδήγησε σε σημαντικές εκπτώσεις, οι οποίες σε ορισμένες περιπτώσεις έγιναν ανυπόφορες.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Carandmotor.gr, πολλοί ιδιοκτήτες ΚΤΕΟ αυξάνουν τις τιμές προκειμένου να διασφαλίσουν την επιβίωση των επιχειρήσεών τους, να αποφύγουν απολύσεις και να αντιμετωπίσουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό που οδηγούσε σε μείωση των τιμών μέσω εκπτώσεων.
Ο Κωνσταντίνος Βήκας, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος, αναφέρει ότι τα κόστη τεχνικού ελέγχου ΚΤΕΟ στην Ελλάδα παραμένουν σταθερά εδώ και τουλάχιστον 10-15 χρόνια και είναι από τα χαμηλότερα στην Ε.Ε., με αποτέλεσμα το κόστος τεχνικού ελέγχου ενός ΙΧΕ σήμερα να είναι περίπου 55 ευρώ, ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη κυμαίνεται μεταξύ 75 – 95 ευρώ.
Οι επιχειρήσεις ΚΤΕΟ στην Ελλάδα αντιμετώπισαν τεράστιες δυσκολίες τα τελευταία 15 χρόνια λόγω της οικονομικής κρίσης, της πανδημίας και του παγκόσμιου πληθωρισμού λόγω της ενεργειακής κρίσης, αντιμετωπίζοντας αρκετές αυξήσεις σε φόρους, κόστη υγειονομικής προστασίας και ενέργειας, μισθοδοσίας, ακινήτων, καθώς και πρόσθετες λειτουργικές απαιτήσεις λόγω αλλαγών στη νομοθεσία για τη λειτουργία των ΚΤΕΟ.
Τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ μπορούν να τιμολογούν ελεύθερα τις υπηρεσίες τους και αναμένεται να υπάρξουν αυξήσεις λόγω της αύξησης των κόστων λειτουργίας τους. Πολλές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες και έχουν αναγκαστεί να αναθεωρήσουν ή να διακόψουν προσφορές και εκπτώσεις που παρείχαν, προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το κόστος τεχνικού ελέγχου καλύπτει τις ανάγκες κάθε οχήματος κάθε δύο χρόνια και αποτελεί έναν χρήσιμο έλεγχο που εξοικονομεί τους ιδιοκτήτες από επιπλέον κόστη λόγω εκτεταμένων φθορών και δαπανηρών επισκευών, εάν φυσικά το παραδοθούν εγκαίρως.