Αποκάλυψη: Ένα στα πέντε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα θα επιβαρυνθούν με πρόστιμο

Αποκάλυψη: Ένα στα πέντε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα θα επιβαρυνθούν με πρόστιμο

Χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων θα κληθούν να πληρώσουν πρόστιμο

Ένα στα πέντε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα από τις αρχές του 2023 θα επιβαρυνθούν με πρόστιμο λόγω καθυστέρησης της ανάρτησης των απαραίτητων εγγράφων στο Μητρώο Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων (ΜΕΜΟ).

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, μέχρι σήμερα έχουν διαπιστωθεί προβλήματα σε πάνω από 9.000 αιτήσεις εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από συνολικά περίπου 50.000 εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, είτε από εμπόρους είτε από ιδιώτες καταναλωτές, και αναμένεται να επιβληθούν πρόστιμα εξαιτίας της καθυστερημένης ανάρτησης των εγγράφων ή λαθών και ήδη έχουν ανακοινωθεί τα πρώτα 900 πρόστιμα!

Για την ταχύτερη εκκαθάριση των προστίμων, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δημιουργήθηκε ειδικό τμήμα με τμηματάρχισσα, η οποία ελέγχει καθημερινά τους υπαλλήλους που ελέγχουν τις αιτήσεις του ΜΕΜΟ και επιβάλλουν τα πρόστιμα. Ωστόσο, έχει δημιουργηθεί μια ένταση μεταξύ της τμηματάρχισσας και των υπαλλήλων, καθώς ορισμένοι παραβάτες έχουν καταθέσει ενστάσεις για τα πρόστιμα και έχουν υποβάλλει έγγραφα που αποδεικνύουν ότι καταστηματάρχες καθυστέρησαν να τους δώσουν τα Πιστοποιητικά Συμμόρφωσης, οπότε δεν ευθύνονται εκείνοι για την καθυστέρηση της υποβολής της αίτησης. Η τμηματάρχισσα φαίνεται ότι δείχνει υπερβολικό ζήλο για την «αποστολή» που της έχει ανατεθεί και δεν διστάζει να απειλεί ακόμη και με πειθαρχικό τους υπαλλήλους του ΥΠΥΜΕ που δεν υπακούν στις εντολές της!

Τα πρόστιμα που αποστέλλονται κυμαίνονται από 500 έως και 2.000 ευρώ και η συντριπτική πλειοψηφία αφορά σε καθυστερημένη ανάρτηση των εγγράφων, σε ΚΤΕΟ αλλά και σε ανακολουθία χιλιομέτρων.

Πολλοί από τους παραβάτες έχουν καταθέσει ένσταση για τα πρόστιμα και δηλώνουν ότι δεν ευθύνονται για την καθυστέρηση και επισημαίνουν ότι το ΜΕΜΟ δημιουργήθηκε προκειμένου να εμποδίσει την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και να δυσκολέψει τη δουλειά τών εμπόρων. Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ), Κωνσταντίνος Κυράτσος, υπογράμμισε ότι το ΜΕΜΟ είναι ένα άχρηστο εργαλείο και καλεί την πολιτική ηγεσία να το καταργήσει.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ