Η BYD, η κινεζική κολοσσιαία αυτοκινητοβιομηχανία, ανακοίνωσε τη διάθεση αυτόνομων συστημάτων οδήγησης επιπέδου 2+ σε όλα τα μοντέλα της μέχρι το 2025.
Η καινοτόμα τεχνολογία NOA (Navigate on Autopilot) θα γίνει διαθέσιμη πρώτα στα πιο προσβάσιμα ηλεκτρικά οχήματα της εταιρείας, όπως το BYD Seagull, στοχεύοντας να φέρει την πρωτοποριακή αυτή τεχνολογία στο ευρύ κοινό.
Αν και η BYD διατηρεί ηγετική θέση στις πωλήσεις στην κινεζική αγορά, υστερούσε στον τομέα των προηγμένων συστημάτων υποβοηθούμενης οδήγησης σε σχέση με άλλους ανταγωνιστές. Ωστόσο, με σημαντικές επενδύσεις τα τελευταία χρόνια, η BYD εργάζεται για να αλλάξει αυτή την κατάσταση, ενσωματώνοντας εξελιγμένους αλγόριθμους στα οχήματά της.
Η στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνει την εφαρμογή του NOA σε μοντέλα από το προσιτό Seagull έως το πολυτελές Yangwang U8. Αυτός ο “εκδημοκρατισμός” της τεχνολογίας αποσκοπεί στο να κάνει την αυτόνομη οδήγηση διαθέσιμη σε όλα τα επίπεδα οχημάτων.
Η BYD έχει προχωρήσει στη δημιουργία μιας ειδικής ομάδας, η οποία περιλαμβάνει περίπου 1.300 μέλη, αφιερωμένη στην ανάπτυξη συστημάτων υποβοηθούμενης οδήγησης. Μάλιστα, μέχρι τον Ιανουάριο του 2024, έχει προγραμματιστεί επένδυση 100 δισεκατομμυρίων γιουάν (περίπου 13,18 δισεκατομμύρια ευρώ) για τη χρηματοδότηση της έρευνας και ανάπτυξης αυτών των τεχνολογιών.
Η συνεργασία της BYD με εταιρείες όπως οι DJI και Huawei θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο τον τομέα της αυτόνομης οδήγησης. Ωστόσο, η εταιρεία έχει θέσει τον στόχο να χρησιμοποιήσει τους δικούς της αλγόριθμους. Παράλληλα, έχει παραγγείλει ένα εκατομμύριο chips από τις Nvidia και Horizon Robotics, εξοπλίζοντας τα οχήματά της με έως και 11 κάμερες προκειμένου να βελτιώσει τη λειτουργία των ημι-αυτόνομων συστημάτων.
Η BYD εστιάζει ιδιαίτερα δύο βασικά συστήματα: το CNOA (City Navigate on Autopilot), για αστική οδήγηση, και το HNOA (Highway Navigate on Autopilot), που προορίζεται για ασφαλή και αποτελεσματική οδήγηση στους αυτοκινητοδρόμους.
Αυτή η αναβάθμιση στα συστήματα υποβοήθησης στον τομέα της οδήγησης αποσκοπεί στο να βοηθήσει τη BYD να πετύχει τον στόχο πωλήσεων 5,5 εκατομμυρίων οχημάτων μέχρι το 2025, ενώ παράλληλα στοχεύει στη διαφοροποίηση από τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας.