Η AC Cars παρουσίασε τη νέα έκδοση GT Coupe για την εμβληματική Cobra, μετά την επιτυχία της ανοικτής Cobra GT Roadster, με τιμές που αρχίζουν από 430.000 ευρώ.
Η AC Cars έχει επανέλθει στην αγορά τα τελευταία χρόνια, αναβιώνοντας τον θρύλο της Cobra από το χαρτοφυλάκιό της. Το διάσημο μοντέλο έκανε την εμφάνισή του το 1953 ως ACE και άλλαξε ονομασία σε Cobra το 1962, όταν συνεργάστηκε με τον διάσημο Carroll Shelby, που του πρόσθεσε κινητήρα V8.
Το 1964, οι Shelby και Brock δημιούργησαν την Cobra Daytona fastback, με στόχο να ενισχύσουν τις επιδόσεις της στο Le Mans. Ωστόσο, η AC αναφέρει ότι η νέα GT Coupe αντλεί έμπνευση από το A98 coupe, ένα λιγότερο γνωστό μοντέλο που παρουσιάστηκε νωρίτερα εκείνη τη χρονιά.
Η GT Coupe είναι ουσιαστικά μια κλειστή έκδοση της Cobra GT Roadster, με σύγχρονο αλουμινένιο σασί και τεχνολογία του σήμερα, αλλά με διαχρονική σιλουέτα της δεκαετίας του ’60.
Διατίθεται στην Clubsport Edition, επικεντρωμένη στην πίστα, με τον ισχυρότερο V8 κινητήρα που αποδίδει 810 PS μέσω turbo. Για δημόσιους δρόμους, οι επιλογές περιλαμβάνουν έναν ατμοσφαιρικό V8 456 ίππων ή έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 730 ίππων, με παραγωγή μόλις 99 κομματιών.
Καθένα από αυτά τα αυτοκίνητα θα κατασκευαστεί χειροποίητα στο εργαστήριο της AC στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το αμάξωμα από ανθρακονήματα είναι μεγαλύτερο σε σχέση με την Roadster και ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία Kammtail, με την εμβληματική μπροστινή όψη της Cobra και τους διπλούς στρογγυλούς προβολείς.
Επιπλέον, η Daytona της Shelby δεν έφτασε ποτέ στο Le Mans το 1964, λόγω ατελειών αλλά η AC χρησιμοποίησε το A98 για να δοκιμάσει την ταχύτητά του, φτάνοντας τα 185 mph (298 km/h), γεγονός που πιστεύεται ότι συνέβαλε στην απόφαση για την εισαγωγή του ορίου ταχύτητας.