Εκπληκτική επιτυχία για την τέταρτη εμφάνιση της Μίλαν! Παρά τις αρχικές αντιδράσεις, η φανέλα έκανε sold out, με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να προέρχεται από νέους 20-29 ετών εκτός Ιταλίας.
Η Δημοφιλία-Έκπληξη της Φανέλας της Μίλαν
Η τέταρτη φανέλα της Μίλαν για τη φετινή σεζόν αποδεικνύεται πολύ πιο δημοφιλής από ό,τι αναμενόταν. Παρά τα αρχικά σχόλια που δεν ήταν ιδιαίτερα θετικά, θυμίζοντας σε κάποιους την εμφάνιση της εθνικής Πορτογαλίας, η ανταπόκριση του κοινού ήταν εντυπωσιακή.
Η πρώτη εμφάνιση της φανέλας συνδυάστηκε με μια εντός έδρας ήττα από τη Λάτσιο με 1-2, ένα αποτέλεσμα που ίσως επηρέασε αρνητικά την αρχική εντύπωση. Ωστόσο, οι πωλήσεις διέψευσαν τις αρνητικές κριτικές.
Sold Out και Εμπορική Επιτυχία
Σύμφωνα με τη «Gazzetta dello Sport», η φανέλα έγινε αμέσως sold out, αποδεικνύοντας την εμπορική της επιτυχία. Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 70% των αγοραστών ήταν ηλικίας μεταξύ 20 και 29 ετών, ενώ το 75% ζει εκτός Ιταλίας.
Επιπλέον, τα έσοδα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Μίλαν για τον Φεβρουάριο ξεπέρασαν ακόμα και τον Δεκέμβριο του 2024, όταν είχε κυκλοφορήσει η επετειακή φανέλα για τα 125 χρόνια του συλλόγου. Αυτό καταδεικνύει την τεράστια απήχηση που είχε η συγκεκριμένη εμφάνιση στους φιλάθλους.