Η Nintendo έχει επιβεβαιώσει ότι η αναμενόμενη live-action ταινία The Legend of Zelda αναμένεται να κυκλοφορήσει πριν το τέλος της δεκαετίας, δημιουργώντας έντονη αναμονή μεταξύ των φανατικών λάτρεων της εταιρείας και του εμβληματικού παιχνιδιού.
Αυτό υποδηλώνει ότι η ταινία, η οποία είχε ανακοινωθεί το προηγούμενο έτος, είναι πλέον σε απόσταση αναπνοής, με εκτιμώμενο χρονικό ορίζοντα τα πέντε χρόνια. Παρά το γεγονός ότι δεν έχει ανακοινωθεί συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας, η αυξανόμενη φημολογία και οι επίσημες ανακοινώσεις συμβάλλουν στον ενθουσιασμό των θαυμαστών.
Η επιβεβαίωση δόθηκε μέσα από μια πρόσφατη οικονομική αναφορά της Nintendo, όπου αναφέρεται το επιτυχημένο Super Mario Bros. Movie, που κυκλοφόρησε το 2023 και το sequel που περιμένουμε το 2026. Φυσικά, το ενδιαφέρον κεντρικό κομμάτι θα είναι η ταινία The Legend of Zelda, της οποίας η εκτιμώμενη κυκλοφορία τοποθετείται κάπου στο ασαφές 202X. Μοιάζει ότι η Nintendo βλέπει τον κινηματογράφο ως κύριο πεδίο επιρροής τα επόμενα χρόνια.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Nintendo, Shuntaro Furukawa:
Στην κατηγορία του οπτικού περιεχομένου, προχωράμε σε άμεσες επενδύσεις και συμμετέχουμε ενεργά στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη πολλών παραγωγών.
Η εκπληκτική επιτυχία της ταινίας Super Mario Bros., που έφτασε να έχει περίπου 170 εκατομμύρια θεατές, έχει εκτοξεύσει τον Mario σε νέα ύψη δημοφιλίας και έχει εγκαινιάσει ένα νέο κεφάλαιο για τον κινηματογραφικό κόσμο της Nintendo.
Για το μέλλον, η Nintendo προγραμματίζει μια νέα animated ταινία Super Mario Bros. για το 2026, ενώ βρίσκεται επίσης σε διαδικασία ανάπτυξης της live-action εκδοχής του The Legend of Zelda. Ο σκηνοθέτης της ταινίας θα είναι ο Wes Ball, γνωστός για τις ταινίες The Maze Runner και Kingdom of the Planet of the Apes, με παραγωγούς τους Avi Arad και Shigeru Miyamoto της Nintendo.
Ο Wes Ball έχει δηλώσει ότι οραματίζεται την ταινία Zelda ως “live-action Miyazaki”, εμπνευσμένη από τον διάσημο σκηνοθέτη του Studio Ghibli, Hayao Miyazaki, και έχει υποσχεθεί μια σοβαρή, ρεαλιστική προσέγγιση, με περιορισμένη χρήση motion capture, προκειμένου να διατηρήσει την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού με πιστότητα.