Η Sauber προχωρά σε στρατηγικές αλλαγές ενόψει της συμμετοχής της στο πρωτάθλημα της Formula 1 το 2026, προσελκύοντας τον πρώην επικεφαλής στρατηγικής και αθλητικό διευθυντή της Ferrari, Ινιάκι Ρουέδα. Ο 46χρονος Ισπανός αναλαμβάνει τη θέση του αθλητικού διευθυντή, αντικαθιστώντας τον Ελβετό Μπέατ Τσέντερ, ο οποίος θα αναλάβει ένα νέο ρόλο διευθυντή προγραμμάτων και λειτουργιών. Αυτή η μετακίνηση θα συμβάλει στην ενίσχυση της ομάδας καθώς προετοιμάζεται για τη συνεργασία της με την Audi.
Ο Ρουέδα, ο οποίος έχει συνεργαστεί με τον Ματία Μπινότο, επικεφαλής του πρότζεκτ της Audi στη Formula 1, θα ηγηθεί όλων των αθλητικών δραστηριοτήτων της Sauber. Αυτό περιλαμβάνει τη διαχείριση των σχέσεων με τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) και την τήρηση των κανονισμών στην πίστα. Από την άλλη, ο Τσέντερ, ο οποίος βρίσκεται στη Sauber από το 1993, θα διασφαλίσει ότι η «πλούσια κληρονομιά της Sauber Motorsport» θα διατηρηθεί και θα συνεχίσει να καινοτομεί στην επόμενη φάση ανάπτυξής της.
Σημαντικές είναι οι εξελίξεις και στον τομέα της μηχανικής. Η Sauber ανακοίνωσε την πρόσληψη του Τζιαμπάολο Νταλ’Άρα ως επικεφαλής μηχανικής αγώνων, με στόχο να επικεντρωθεί στην ομάδα τόσο στο εργοστάσιο στο Χίνβιλ της Ελβετίας όσο και στην πίστα. Ο Νταλ’Άρα εντάχθηκε στην Sauber το 2000 και είχε προηγηθεί μία περίοδος επιτυχίας ως επικεφαλής μηχανικής από το 2009 έως το 2015, προτού αναλάβει άλλες θέσεις στην Alfa Romeo.
Αυτές οι αλλαγές στα υψηλά κλιμάκια της Sauber αποτελούν τις πρώτες ύστερα από την τοποθέτηση του νέου διευθύνοντα συμβούλου, Μηνά Μπινότο, το καλοκαίρι. Όπως είναι γνωστό, αποχώρησαν ο προηγούμενος διευθύνων σύμβουλος του πρότζεκτ της Audi, Αντρέας Τσάιντλ, και ο Όλιβερ Χόφμαν, που ήταν υπεύθυνος ελέγχου του πρότζεκτ. Το 2025, η Sauber θα καλωσορίσει τον Τζόναθαν Γουίτλι στη θέση του επικεφαλής, καθώς θα αποχωρήσει από τη θέση του αθλητικού διευθυντή της Red Bull.
Στο αγωνιστικό σκηνικό, η Sauber βρίσκεται αυτή την στιγμή στο τελευταίο σκαλοπάτι της κατάταξης των κατασκευαστών της Formula 1 και στοχεύει στον πρώτο της βαθμό για τη σεζόν. Με τέσσερις αγώνες να απομένουν, η ομάδα δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τον δεύτερο οδηγό της για το 2025, έχοντας ήδη κλείσει τον Γερμανό Νίκο Χούλκενμπεργκ. Κύριοι υποψήφιοι για τη θέση είναι ο Φινλανδός Βάλτερι Μπότας και ο Βραζιλιάνος Γκάμπριελ Μπορτολέτο, ηγέτης στη βαθμολογία του πρωταθλήματος της Formula 2.