Η νέος σχεδιασμός του Hollywood: Προσελκύοντας “superfans” πριν το χάος των social media

Η νέος σχεδιασμός του Hollywood: Προσελκύοντας “superfans” πριν το χάος των social media

Το Χόλιγουντ εισέρχεται σε μια νέα εποχή προκλήσεων, καθώς καλείται να αντιμετωπίσει την διαχείριση των αντιδράσεων των φανατισμένων θαυμαστών μεγάλων franchises. Με τα κοινωνικά δίκτυα να προσφέρουν φωνή σε μικρότερες, αλλά ιδιαίτερα ενεργητικές ομάδες, τα στούντιο αναζητούν τρόπους να προλαμβάνουν την εκτόξευση των αρνητικών κριτικών προτού αυτές πάρουν διαστάσεις.

Για να αποφευχθούν ανεπιθύμητες αντιδράσεις, τα στούντιο έχουν αρχίσει να σχηματίζουν ομάδες από superfans, οι οποίες δεν είναι άλλες από τους παθιασμένους ακόλουθους των συγκεκριμένων σειρών. Αυτές οι ομάδες συμμετέχουν ενεργά στην αξιολόγηση προωθητικού περιεχομένου, όπως τρέιλερ και teasers, πριν αυτά διατεθούν στο κοινό. Αυτή η προσέγγιση δίνει στους παραγωγούς την ευκαιρία να εντοπίσουν ενδεχόμενες πηγές αντιπαράθεσης με τη βάση των θαυμαστών, προτού οι αμφισβητήσεις μετατραπούν σε αρνητικές αναρτήσεις στα social media. «Αν κάνετε αυτό, οι θαυμαστές θα ταράξουν τα νερά», αναφέρει ένας executive producer σχετικά με την ειλικρίνεια των superfans.

Κάτι τέτοιο επιτρέπει στα στούντιο να προχωρήσουν σε αναγκαίες τροποποιήσεις, αρκεί βέβαια η παραγωγή να βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης. Η στρατηγική αυτή εδράζεται στην επιθυμία των στούντιο να προλάβουν την πιθανή οργή των θαυμαστών, οι οποίοι συχνά ανησυχούν ότι ένα νέο εγχείρημα μπορεί να αλλοιώσει την αγαπημένη τους πλοκή ή την ταυτότητα ενός franchise.

Η πρώιμη αυτή ανατροφοδότηση έχει συχνά οδηγήσει σε ουσιαστικές αλλαγές στο τελικό προϊόν, γεγονός που αποδεικνύει ότι αυτή η τακτική κερδίζει έδαφος σε μια εποχή όπου ένα αρνητικό σχόλιο μπορεί να προκαλέσει επικοινωνιακή κρίση.

Ταυτόχρονα, οι υπεύθυνοι παραγωγής δεν περιορίζονται μόνο στις ομάδες superfans. Σε πολλές περιπτώσεις, οι ηθοποιοί ή το προσωπικό ενός έργου παρακολουθούν σεμινάρια σχετικά με τη διαχείριση των social media. Αυτό συμβαίνει ιδιαίτερα όταν το νέο project αμφισβητεί παραδοσιακές αξίες ενός franchise.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι λογαριασμοί των ηθοποιών στα κοινωνικά δίκτυα διαχειρίζονται πλήρως από τις εταιρείες παραγωγής, έτσι ώστε να προστατεύσουν τους ηθοποιούς από πιθανές επιθέσεις μέσω μίσους. Όλα αυτά υπογραμμίζουν ότι η ικανοποίηση των superfans και η αποφυγή αρνητικών αντιδράσεων είναι πλέον κρίσιμη για τα μεγάλα στούντιο του Χόλιγουντ.

Πηγή: Variety

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ