Υπάρχουν πολλές εταιρείες με γνωστά λογότυπα επωνυμίας, η καθεμία που πωλεί το δικό της προϊόν που διατίθεται στη βιομηχανία διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών, όπως η Novibet εισοδος, αλλά δεν είναι όλες τόσο επιτυχημένες όσο τα λογότυπα για τα οποία θα μιλήσουμε σήμερα. Το σύμβολο αντιπροσωπεύει περίπου το 50% της επιτυχίας, καθώς είναι η πρώτη γνώση που έχει ο παίκτης για το παιχνίδι.
Λαμβάνοντας υπόψη αυτό, κάθε λεπτομέρεια πρέπει να είναι καλά μελετημένη για να κάνει θραύση στην αγορά: χρώματα, φιγούρες που χρησιμοποιούνται, τυπογραφία, γραμμές, το concept γενικά πρέπει να είναι άψογο. Μια εταιρεία που θέλει να μείνει στη μνήμη του κοινού της πρέπει να δημιουργήσει κάτι μοναδικό και αξέχαστο. Ας δούμε μερικά παραδείγματα και ας δούμε γιατί έχουν γίνει τόσο δημοφιλή:
PokerStars
Ο πιο διάσημος ιστότοπος πόκερ ενημέρωσε πρόσφατα το λογότυπό του στο οποίο το πρώτο στοιχείο του ονόματος της εταιρείας χωρίζεται από το άλλο με έναν κόκκινο σπόρο και ένα λευκό αστέρι στο κέντρο της φιγούρας. Αυτό το σύμβολο έχει γίνει τόσο διάσημο και τόσο εύκολα αναγνωρίσιμο από όλους που φορούσε και στο κράνος του Rubens Barrichello, ενός Βραζιλιάνου οδηγού αγώνων και πρώην οδηγού της Formula 1. Η ικανότητα να αναγνωρίζεται και να διακρίνεται από άλλα σύμβολα είναι το κύριο χαρακτηριστικό ενός καλό λογότυπο.
Λογότυπο Playstation
Το σύμβολο του Sony PlayStation έχει αλλάξει με την πάροδο του χρόνου. Το λογότυπο παρέμεινε σε συνεχή ανάπτυξη έως ότου τα στελέχη συμφώνησαν τελικά για την τότε έκδοση του εμβληματικού κόκκινου, κίτρινου και μπλε λογότυπου του PlayStation. Το 2009, το σύμβολο υπέστη αλλαγές ξανά και τώρα έχει ένα εντελώς μαύρο εικονίδιο με μια ελαφρώς μεταμορφωμένη γραμματοσειρά. Το σύμβολο δημιουργήθηκε από τον Sakamoto ειδικά για το έργο PlayStation. Τα γράμματα φαίνονται απλά, αλλά τα «Τ» και «Ρ» είναι ιδιαίτερα αναγνωρίσιμα.
Nintendo
Σήμερα αυτή η μάρκα είναι αρκετά διάσημη και ευρέως γνωστή, συγκεντρώνοντας πολλούς οπαδούς όλα αυτά τα χρόνια. Οι μάρκες αυτού του τύπου βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στα λογότυπά τους και τα βλέπουν ως σημαντικό πλεονέκτημα για την άμεση αναγνώριση διαφόρων προϊόντων και υπηρεσιών. Το διάσημο σύμβολο Nintendo Racetrack, συμπεριλαμβανομένης της κόκκινης γραμμής γύρω από το όνομα, υπάρχει από τη δεκαετία του 1980 και έχει αλλάξει μόνο χρώμα με τα χρόνια, διατηρώντας την αρχική τυπογραφία που χρονολογείται από τη δεκαετία του 1960.
Xbox
Το αρχικό Xbox κυκλοφόρησε το 2001 και ανταγωνίστηκε με επιτυχία άλλες εταιρείες του κλάδου. Το τότε γνωστό σύμβολο X προέρχεται από το πρώτο όνομα που χρησιμοποιήθηκε για να αναφερθεί στην κονσόλα βιντεοπαιχνιδιών της Microsoft, η οποία ήταν μια κονσόλα βιντεοπαιχνιδιών DirectX, καθώς η ιδέα για το παιχνίδι προήλθε από προγραμματιστές DirectX στη Microsoft.