Τίτλοι τέλους έπεσαν στη συνεργασία του ΠΑΟΚ με τον Ραζβάν Λουτσέσκου. Μια σχέση που καθόρισε την πρόσφατη ιστορία της ομάδας ολοκληρώνεται, φέρνοντας έντονη συγκίνηση στις τάξεις των «ασπρόμαυρων».
Το αντίο του ηγέτη
Ο Αντρίγια Ζίβκοβιτς στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και αποχαιρέτησε τον Ρουμάνο τεχνικό με ένα κείμενο γεμάτο εκτίμηση. Μέσα από τα social media, ο Σέρβος άσος παραδέχτηκε ανοιχτά πως ο πρώην πλέον προπονητής του υπήρξε κάτι περισσότερο από ένας προπονητής για εκείνον.
Μιλώντας για την προσωπικότητα του Λουτσέσκου, ο παίκτης στάθηκε στον ρόλο του ανθρώπου που τον καθοδήγησε ως μέντορας στους δύσκολους καιρούς της καριέρας του. Δεν ήταν απλά τα τακτικά πλάνα, αλλά η υπομονή και η πίστη στις δυνατότητες των αθλητών που ξεχώρισε ο Ζίβκοβιτς.
«Αγαπητέ Κόουτς, καθς αυτό το κεφάλαιο φτάνει στο τέλος του, θέλω να σας ευχαριστήσω για όλα όσα κάνατε για εμένα και για την ομάδα. Ήσασταν κάτι πολύ περισσότερο από ένας προπονητής· ήσασταν μέντορας, ηγέτης και πηγή έμπνευσης. Η αφοσίωση, η υπομονή και η πίστη που δείξατε σε εμάς μάς βοήθησαν να εξελιχθούμε όχι μόνο ως ποδοσφαιριστές, αλλά και ως άνθρωποι. Μας διδάξατε τη σημασία της σκληρής δουλειάς, της πειθαρχίας, της ομαδικότητας και του να μην τα παρατάμε ποτέ, ακόμη κι όταν τα πράγματα ήταν δύσκολα. Είμαι πραγματικά ευγνώμων για όλα τα μαθήματα, τις αναμνήσεις και τις εμπειρίες που μοιραστήκαμε τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Η επίδρασή σας θα παραμείνει μαζί μας πολύ καιρό μετά το τελευταίο σφύριγμα. Σας ευχαριστώ για την καθοδήγηση, τη στήριξη και τη δέσμευσή σας. Σας εύχομαι κάθε επιτυχία και ευτυχία στο μέλλον. Θα σας θυμόμαστε και θα σας εκτιμούμε πάντα. Κόουτς, ευχαριστώ για όλα», έγραψε χαρακτηριστικά.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.