Τα «κρυφά» μηνύματα στα λογότυπα πασίγνωστων κολοσσών

Εσείς είχατε προσέξει τα μηνύματα που κρύβουν τα λογότυπα των γνωστών εταιρειών;

Μπορεί ακούγοντας τις λέξεις Amazon ή Audi το μυαλό μας να γεμίζει αμέσως με εικόνες από τα εμβληματικά- πλέον- λογότυπα, ωστόσο οι περισσότεροι από εμάς δεν γνωρίζουμε το συμβολισμό που κρύβεται πίσω από μερικά εξ’ αυτών.

Παρακάτω, θα δείτε τι συμβολίζουν τα λογότυπα που φέρουν κάποιες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του πλανήτη.

Toblerone

Αν και η εταιρεία γλυκισμάτων, Toblerone, λειτουργεί εδώ και πάνω από έναν αιώνα, μόλις τα τελευταία χρόνια ο κόσμος άρχισε να παρατηρεί τι είναι κρυμμένο μέσα στο βουνό του logo της.

Η Toblerone ιδρύθηκε στην Βέρνη της Ελβετίας, που είναι γνωστή και ως «Η πόλη των αρκούδων». Τι πιο ταιριαστό, λοιπόν, από το να κρύψουν μια αρκούδα μέσα στην σκίαση του βουνού;

Amazon

Μπορεί η Amazon να είναι μια από τους μεγαλύτερους τεχνολογικούς κολοσσούς στον πλανήτη, ωστόσο λίγοι είναι αυτοί που έχουν παρατηρήσει την μικρή, αλλά καθοριστική, ιδιαιτερότητα που υπάρχει στο λογότυπο της εταιρείας.

Εάν κοιτάξετε λίγο πιο προσεκτικά, θα δείτε ότι το βέλος κάτω από την λέξη Amazon, ξεκινάει από το γράμμα A (το πρώτο του αλφαβήτου) και καταλήγει στο γράμμα Z (το τελευταίο του λατινικού αλφαβήτου).

Με αυτό τον τρόπο η Amazon υποδηλώνει ότι μέσα από την σελίδα της, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν τα πάντα, από το Α ως το… Ω.

Formula 1

https://twitter.com/heisTactic/status/1338399797443747840/photo/1

Αν και το γράμμα F γίνεται εύκολα αντιληπτό κοιτάζοντας το λογότυπο, με μια πιο προσεκτική ματιά μπορεί κανείς να δει το νούμερο 1, να σχηματίζεται στον κενό χώρο που υπάρχει ανάμεσα στο F και στο κόκκινο σχέδιο.

Audi

Οι γνωστοί τέσσερεις κύκλοι που απαρτίζουν το λογότυπο της Audi, εκπροσωπούν τις τέσσερεις επιχειρήσεις που συνεργάστηκαν προκειμένου να ιδρυθεί η εταιρεία, όπως την ξέρουμε σήμερα. Πρόκειται για τις: DKW, Horch, Wanderer, και Audi.

LG

Το λογότυπο της εταιρείας LG, που θυμίζει ένα ανθρώπινο πρόσωπο, στην πραγματικότητα συμπεριέλαβε το όνομα της εταιρείας στον σχηματισμό του. Η μύτη είναι το γράμμα L και το G χρησιμοποιήθηκε ως το περίγραμμα του προσώπου.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ