No Shave November: Πώς ένα διαδικτυακό challenge έγινε καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο

Οι κανόνες του παιχνιδιού είναι απλοί. Αρκεί κανείς να αφήσει κάτω το ξυράφι για 30 ημέρες και να δωρίσει τα έξοδα συντήρησης των μαλλιών του στην εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο.

Το No Shave November, συνιστά ένα «ταξίδι» διάρκειας ενός μήνα, κατά το οποίο οι συμμετέχοντες μένουν μακριά από το ξύρισμα και την περιποίηση των μαλλιών τους, με στόχο την ευαισθητοποίηση του κόσμου γύρω από τον καρκίνο.

Η ιδέα είναι να «αγκαλιάσουν» τα μαλλιά τους, τα οποία πολλοί καρκινοπαθείς χάνουν, αφήνοντάς τα να μεγαλώσουν και στη συνέχεια δωρίζοντας τα χρήματα που θα ξόδευαν για το ξύρισμα και την περιποίηση σε δράσεις για την πρόληψη του καρκίνου.

‘Ένα απλό challenge, που γνώρισε τεράστια απήχηση με τα χρόνια, αφιερώθηκε σε όσους δίνουν αυτή τη μεγάλη μάχη.

Το No Shave November, δημιουργήθηκε στην Αυστραλία το 2003 για να ευαισθητοποιήσει σχετικά με τον καρκίνο του προστάτη, σύμφωνα με το Movember Foundation, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που συγκέντρωσε σχεδόν 21 εκατομμύρια δολάρια το 2013.

Στον επίσημο ιστότοπό του, το Movember εξηγεί ότι: «Κατά μέσο όρο, σε όλο τον κόσμο, οι άνδρες πεθαίνουν 6 χρόνια νωρίτερα από τις γυναίκες, ενώ ο καρκίνος του προστάτη είναι ο δεύτερος πιο συχνός καρκίνος στους άνδρες παγκοσμίως.

Η καμπάνια δεν ενθαρρύνει ωστόσο μόνο τους άνδρες, αλλά και τις γυναίκες να αφήσουν το ψαλίδι και το ξυραφάκι τους τον Νοέμβριο για τον ίδιο σκοπό.

Το εν λόγω κίνημα, ξεκίνησε κι επίσημα στο facebook το 2009, ενώ κάθε χρόνο, γίνεται όλο και πιο δυνατό.

Η τεράστια δύναμη που έχουν πλέον τα social media, κατέστησαν την καμπάνια ευρέως διαδεδομένη και βοήθησαν ώστε ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι να μάθουν για τον σημαντικό σκοπό της.

(Πηγές: ABC/News18.com)

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ