Reels: η απάντηση του Instagram στο TikTok

Το Instagram ανασκουμπώθηκε και ενσωματώνει μία νέα λειτουργία δημιουργίας βίντεο εμπνευσμένη από το TikTok.

Η επιτυχία του TikTok είναι παροιμιώδης, καθώς το app της ByteDance έχει ξεπεράσει τους 800 εκατ. ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, κατακτώντας μία προς μία -και- τις χώρες της δύσης και αφήνοντας πίσω του δίκτυα όπως το Twitter, το LinkedIn και το Snapchat. Όσο φαινομενική είναι η άνοδός του όμως, τόσο αβέβαιο παραμένει το μέλλον του, ιδίως μετά τις πρόσφατες εξελίξεις με τον Donald Trump να ανοίγει “πόλεμο” εναντίον του και τη Microsoft να φέρεται να βρίσκεται πιο κοντά από ποτέ στην εξαγορά -τμήματός- του.

Το συγκεκριμένο timing λοιπόν φαίνεται πως προσπαθεί να εκμεταλλευτεί το Instagram παρουσιάζοντας και λανσάροντας τα Reels, μία λειτουργία εμπνευσμένη από το TikTok, μέσω της οποίας οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν μικρής διάρκειας (έως και 15 δευτερόλεπτα) βίντεο και να τα εμπλουτίσουν με μουσική, πριν τα μοιραστούν με φίλους και ακολούθους. Πέραν των μουσικών κομματιών μάλιστα, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν φίλτρα και εφέ.

1659904419_ezgif.com-webp-to-jpg(1).jpg.db2de38b87c7b16bcc9390726fe2a399.jpg

Για την ευκολότερη ανακάλυψη των Reels, το Instagram προσάρμοσε τη σελίδα εξερεύνησης (Explore) προσθέτοντας τη σχετική ενότητα -σε μία κίνηση που από αισθητικής και λειτουργικής άποψης θυμίζει έντονα το For You του TikTok. Οι χρήστες πάντως έχουν δυνατότητα επιλογής μεταξύ ιδιωτικών και δημόσιων Reels (τα πρώτα εμφανίζονται σε όλους, τα δεύτερα μόνο στις επαφές).

Η νέα λειτουργία του Instragram διατίθεται ήδη σε 50 χώρες, τόσο σε iOS όσο και σε Android. Λέτε το TikTok να έχει την τύχη του… Snapchat (λανσάρισμα Stories από το Instagram, 2016);

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ