Η γκάφα με την αφίσα της νέας ταινίας του Tom Holland που δεν βλεπόταν (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Ένα ολόκληρο debate άνοιξε η γκάφα του Variety με την αφίσα της νέας ταινίας του Tom Holland, με τίτλο “Cherry” σε σκηνοθεσία των Anthony και Joe Russo. Το γνωστό μέσο ενημέρωσης δημοσίευσε πρώτο αποκλειστικά το νέο poster της ταινίας καθώς ξεκίνησε η “For Your Consideration” καμπάνια του φιλμ, ούτως ώστε να προταθεί για τα ερχόμενα Oscars του 2021. Αυτές οι καμπάνιες άλλωστε είναι παραδοσιακές εδώ και πολλά χρόνια. 

Τι συνέβη όμως και ξεκίνησε όλη αυτή η υπόθεση; Όπως θα δείτε στα παρακάτω tweets, το λογότυπο της ταινίας ήταν στυλιζαρισμένο με τέτοιο τρόπο που δεν…διαβαζόταν. Αρχικά, όλοι νόμιζαν πως πρόκειται για εικαστική επιλογή ούτως ώστε να συνάδει με το ύφος του χαρακτήρα του Holland, που υποδύεται έναν πρώην στρατιωτικό με σοβαρές ψυχικές διαταραχές. 

Στα social media έγινε για κάποιες ώρες ο περίγελος με διάφορους χρήστες να σπεύδουν βάζοντας και αυτοί το χέρι τους στο τρολάρισμα:

Ωστόσο, μερικές ώρες μετά το Variety εξέδωσε ανακοίνωση λέγοντας πως έγινε…”λάθος στην ψηφιακή εκτύπωση” ζητώντας συγγνώμη για την αναστάτωση, ενώ δημοσίευσε και την αφίσα με το διορθωμένο και ευανάγνωστο λογότυπο. 

Ας ελπίσουμε τουλάχιστον η ταινία των αδερφών Russo και η ερμηνεία του -πολλά υποσχόμενου- Holland να αξίζει το όλο hype που την ακολουθεί τόσο καιρό. Περισσότερες πληροφορίες για την ταινία καθώς και τα πρώτα στιγμιότυπα μπορείτε να τα βρείτε πατώντας εδώ

Το Cherry αναμένεται να προβληθεί για σύντομο χρονικό διάστημα στις αίθουσες στις 26 Φεβρουαρίου και έπειτα στις 12 Μαρτίου θα κάνει ντεμπούτο παγκοσμίως μέσω του Apple TV+

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ