Οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού περιμένουν με αγωνία να σβήσουν τα κόκκινα φώτα στην πίστα του Σάο Πάολο (14/11, 19:00) για να δουν για μια ακόμα φορά τους κορυφαίους οδηγούς στον κόσμο να ανταγωνίζονται φτάνοντας ως τα άκρα.

Η φετινή σεζόν αναμένεται να φέρει μια μεγάλη αλλαγή στα όσα συνέβαιναν τα προηγούμενα χρόνια, με τον Μαξ Φερστάπεν να δείχνει πως ίσως έχει έρθει η ώρα για τον Λούις Χάμιλτον να του παραδώσει τα όπλα. Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας με τέσσερις αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος, έχοντας απόσταση 21 βαθμών από τον άμεσο διεκδικητή του τίτλου.

Οι δυο έχουν βρεθεί ουκ ολίγες φορές στο προσκήνιο για τις μεταξύ τους κόντρες εντός πίστας, με τα γεγονότα στο Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας και της Μόντσα να αποτελούν απλώς τα πιο προβεβλημένα. Η 22η στροφή έφερε τους δύο «μονομάχους» στην Βραζιλία για το πάλαι ποτέ Grand Prix του Ιντερλάγκος και πλέον του Σάο Πάολο, με τους Φερστάπεν και Χάμιλτον να τραβάνε για άλλη μια φορά τα φώτα της δημοσιότητας.

Όλα ξεκίνησαν μετά το τέλος των κατακτήριων δοκιμών της Παρασκευής, μιας και η πίστα της Βραζιλίας είναι η μία από τις τρεις που έγιναν sprint race. Ο Λούις Χάμιλτον γνώριζε πως θα έχει ποινή πέντε θέσεων στον αγώνα εξαιτίας της αλλαγής κινητήρα που έκανε και έδωσε τα πάντα για να πάρει την pole position και να μειώσει τη «ζημιά». Ο Βρετανός τα κατάφερε, ωστόσο οι αγωνοδίκες εντόπισαν μια παρατυπία στο σύστημα DRS του μονοθεσίου του και τον τιμώρησαν με αποκλεισμό από τον αγώνα του Σαββάτου.

Την ίδια στιγμή ούτε ο Μαξ Φερστάπεν δεν γλίτωσε από τα «δόντια» των αγωνοδικών, με τον Ολλανδό να ακουμπά την πίσω αεροτομή της W12 του Χάμιλτον κάτι που απαγορεύεται ρητά από τους κανονισμούς. Ωστόσο, η τιμωρία δεν ήταν τόσο «επίπονη» για τον οδηγό της Red Bull, ο οποίος δέχθηκε απλώς ένα πρόστιμο 50.000 ευρώ.

Οι συνθήκες που διαμορφώθηκαν ενόψει του sprint race ήταν επωφελείς για τον Ολλανδό, ο οποίος θα εκκινούσε από την pole position, με τον Χάμιλτον να ξεκινά από την τελευταία θέση. Το τέλος του αγώνα, βρήκε τον Βάλτερι Μπότας νικητή, με τον Μαξ Φερστάπεν να τερματίζει δεύτερος και να βλέπει ταυτόχρονα τον ανταγωνιστή του να πραγματοποιεί 15 προσπεράσματα σε 24 γύρους και να καταλήγει πέμπτος. Έτσι, ο σημερινός αγώνας θα τον βρει δέκατο στην σχάρα εκκίνησης, οχτώ θέσεις πίσω από τον πρωτοπόρο οδηγό της Red Bull.

Τα όσα έχουν συμβεί «δυναμίτισαν» και άλλο το κλίμα, με τον υπεύθυνο της Mercedes, Τότο Βολφ να ξεσπά στο team radio που είχε με τον Χάμιλτον λέγοντάς του: «Φανταστική δουλειά Λούις. Ελαχιστοποίηση της ζημιάς. Γ*** τους όλους».

Ο Βρετανός καλείται για μια ακόμα φορά τη φετινή σεζόν να αποδείξει πως τα εφτά πρωταθλήματα που έχει στην κατοχή του δεν οφείλονται μονάχα στην κυριαρχία της ομάδας του στην υβριδική εποχή του σπορ, αλλά και στις δικές του ικανότητες. Η Formula 1 έχει δεχθεί αρκετά «πυρά» από τους φιλάθλους της για την έλλειψη ανταγωνιστικότητας τα τελευταία χρόνια και βλέπει στον Φερστάπεν μια μεγάλη ευκαιρία για να δώσει τις δικές της απαντήσεις στους αμφισβητίες.