Το Grand Prix στη Σαουδική Αραβία είναι ήδη ιστορικό για τη Formula 1 καθώς είναι το πρώτο που γίνεται στη χώρα, αλλά μπορεί να πάρει ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις αν το τέλος του βρει τον Μαξ Φερστάπεν παγκόσμιο πρωταθλητή. Ο Ολλανδός της Red Bull είναι οχτώ βαθμούς μπροστά από τον Λιούις Χάμιλτον (551,5 – 543,5) δύο αγώνες πριν την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος και χρειάζεται ένα συνδυασμό αποτελεσμάτων στην πίστα της Τζέντα για να τερματίσει την κυριαρχία του Βρετανού επτάκις πρωταθλητή στο άθλημα.

Ειδικότερα, ο Φερστάπεν πρέπει να μαζέψει 18 βαθμούς περισσότερους από τον άμεσο ανταγωνιστή, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί με τέσσερις τρόπους, οι οποίοι είναι οι εξής:

    • Να κερδίσει, να κάνει τον ταχύτερο γύρο και ο Χάμιλτον να τερματίσει τουλάχιστον 6ος
    • Να κερδίσει και ο Χάμιλτον να τερματίσει τουλάχιστον 7ος
    • Να βγει 2ος, να κάνει τον ταχύτερο γύρο και ο Χάμιλτον να τερματίσει τουλάχιστον 10ος
    • Να βγει 2ος και ο Χάμιλτον να μείνει εκτός της βαθμολογούμενης δεκάδας

Το έργο του ωστόσο θα είναι αρκετά δύσκολο μετά τα αποτελέσματα των κατακτήριων δοκιμών, που έφεραν τον Λιούις Χάμιλτον στη pole position και τον Ολλανδό στην 3η θέση, μετά το ατύχημα που είχε στην τελευταία του προσπάθεια, το οποίο δεν του επέτρεψε να την ολοκληρώσει. Αναμέσα τους θα βρίσκεται ο έτερος οδηγός της Mercedes Βάλτερι Μπότας, που σίγουρα θέλει να βοηθήσει την ομάδα και τον Βρετανό παίζοντας άμυνα σε μία πίστα που δεν επιτρέπει σε πολλά σημεία τα προσπεράσματα, κάτι που σημαίνει πως η εκκίνηση (19:30, 50 γύροι) θα είναι «κλειδί» για την πορεία του αγώνα.

Υπάρχει φυσικά και το σενάριο οι δύο οδηγοί να είναι ισόβαθμοι στην κορυφή μετά το τέλος του Grand Prix (νίκη Χάμιλτον με ταχύτερο γύρο, 2ος ο Φερστάπεν), κάτι που σημαίνει πως ο τελευταίος αγώνας στο Άμπου Ντάμπι (10-12/12) θα αποκτήσει τεράστιο ενδιάφερον. Γενικά πρόκειται για μια ιδιαίτερη σεζόν στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς θα αλλάξουν τα πάντα από την επόμενη χρονιά, με τις περισσότερες ομάδες να εκκινούν από την ίδια αφετήρια.