Έκπληξη με «καλάθι νοικοκυριού» στα παιχνίδια – Τι θα κάνουν Jumbo, Μουστάκας

Εορταστικό καλάθι και με παιχνίδια ετοιμάζεται για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, για τους μικρούς καταναλωτές. Με ενδιαφέρον αναμένονται οι αποφάσεις του Jumbo, του Μουστάκα, των Max Stores και των Zaharias Toys.

Η πρωτοβουλία θα ξεκινήσει από τις 14 Δεκεμβρίου και θα ανακοινωθεί μαζί με το «καλάθι» στα σούπερ μάρκετ, το οποίο θα περιέχει, μεταξύ άλλων, και χριστουγεννιάτικα εδέσματα.

Όπως και το «καλάθι του νοικοκυριού» σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, δεν θα υπάρχει υποχρεωτικότητα συμμετοχής των επιχειρήσεων. Επίσης, σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε, δεν θα περιέχονται όλα τα παιχνίδια, αλλά εκπαιδευτικά, παζλ, επιτραπέζια, διαδραστικά και άλλα. Αυτή είναι μια από τις βασικές διαφορές μεταξύ των «καλαθιών», αφού τα σούπερ μάρκετ είναι υποχρεωτικό να συμμετέχουν όσες αλυσίδες έχουν τζίρο πάνω από 90 εκατ. ευρώ.

Έτσι, αναμένεται να ανακοινωθεί και ποιες από τις μεγάλες αλυσίδες παιχνιδιών θα συμμετέχουν. Τα μεγαλύτερα μερίδια στην αγορά έχουν Jumbo και Μουστάκας.

Εορταστικό καλάθι: Ποια προϊόντα θα περιέχει από 14/12

Στο «καλάθι του νοικοκυριού» θα προστεθούν για τις γιορτές μοσχάρι, σοκολάτες, μελομακάρονα και άλλα παραδοσιακά γλυκίσματα των εορτών (κουραμπιέδες, τσουρέκια, βασιλόπιτες). Η προσπάθεια εστιάζεται στο να ενταχθούν για δύο εβδομάδες τα συγκεκριμένα προϊόντα και έτσι να καλύψουν σχεδόν όλη την εορταστική περίοδο.

ΙΕΛΚΑ: Ενας στους δύο μειώνει τις αγορές σε βασικά καταναλωτικά είδη

Σύμφωνα με την έρευνα, 1 στους 2 καταναλωτές μειώνει τις αγορές για βασικά καταναλωτικά είδη π.χ. διατροφή, και 2 στους 3 καταναλωτές μειώνουν την κατανάλωση ρεύματος και αναβάλουν εργασίες συντήρησης και επισκευής.

Η χρηματική δαπάνη αποτελεί πλέον το βασικό κριτήριο για την επιλογή τροφίμων, σημειώνει το ΙΕΛΚΑ προσθέτοντας ότι η συνεχιζόμενη πληθωριστική κρίση επηρεάζει και αλλάζει το τελευταίο διάστημα τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.

«Συνολικά τον τελευταίο χρόνο από τον Ιούλιο και μετά, η χρηματική δαπάνη αποτελεί το βασικό κριτήριο, αλλά ειδικά στις τελευταίες μετρήσεις η ένταση είναι εντυπωσιακή. Ενώ τα προηγούμενα χρόνια το ποσοστό του αγοραστικού κοινού που αγόραζε βασικό κριτήριο τα χρήματα κινούταν περί το 30% και σε ίδια επίπεδα με τα ποιοτικά κριτήρια, σήμερα το ποσοστό αυτό ξεπερνάει το 60%. Το στοιχείο αυτό δείχνει πόσο έντονη είναι η ανησυχία του κοινού και την αλλαγή στην αγοραστική συμπεριφορά», σημειώνει.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ