Βιταμίνη C: Ποια η ιδανική ποσότητα κατανάλωσης σε καθημερινή βάση

Η βιταμίνη C συγκαταλέγεται σε εκείνες τις βιταμίνες που παίζουν σημαντικό ρόλο στη συνολική υγεία και ευεξία σας -αυτό είναι γνωστό τοις πάσι άλλωστε. Μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή των αρθρώσεων, να ενισχύσει την υγεία της καρδιάς σας και να βελτιώσει τη γνωστική λειτουργία, αναφέρει το Healthline. Χάρη στη δύναμή της που τονώνει το ανοσοποιητικό, η βιταμίνη C μπορεί, επίσης, να σας βοηθήσει να ανακουφιστείτε από το κοινό κρυολόγημα -μια μελέτη του 2007 που δημοσιεύτηκε στο American Family Physician έδειξε ότι η βιταμίνη C μπορεί να βοηθήσει στην εξάλειψη του κρυολογήματος πολύ πιο γρήγορα.

Φρούτα και λαχανικά πλούσια σε Βιταμίνη C

Είναι, επίσης, ένα σημαντικό αντιοξειδωτικό που προστατεύει το σώμα σας από τις ελεύθερες ρίζες. Οι ελεύθερες ρίζες, τις οποίες το σώμα σας απορροφά από τον καπνό, τη ρύπανση και την ακτινοβολία, είναι γνωστό ότι αυξάνουν τα σημάδια γήρανσης και συνδέονται με ορισμένους τύπους καρκίνου και καρδιαγγειακές παθήσεις, εξηγεί η Mayo Clinic.

Κατά μέσο όρο, θα πρέπει να στοχεύετε σε 65 έως 90 χιλιοστόγραμμα βιταμίνης C κάθε μέρα, ενώ σύμφωνα με την Mayo Clinic, μπορείτε να φτάσετε έως και 2.000 χιλιοστόγραμμα την ημέρα, αλλά σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να γνωρίζετε ότι αν και η υπερβολική δόση βιταμίνης C μπορεί να μην οδηγήσει σε επείγουσα ιατρική κατάσταση, υπάρχουν ορισμένες δυσάρεστες παρενέργειες όπως καούρα και διάρροια.

Χυμός πορτοκάλι πλούσιος σε Βιταμίνη C

Ενώ η λήψη υπερβολικής ποσότητας βιταμίνης C μπορεί να αποφέρει λιγότερο από ευχάριστα αποτελέσματα, τα πράγματα μπορεί, επίσης, να γίνουν άσχημα εάν δεν έχετε αρκετή από αυτήν στο σύστημά σας. Εάν τα επίπεδα της βιταμίνης C σας έχουν εξαντληθεί, το δέρμα σας μπορεί να μελανιάσει πιο εύκολα, μπορεί να γίνει ξηρό και ξεφλουδισμένο και μπορεί να αισθάνεστε πιο κουρασμένοι από το συνηθισμένο, αναφέρει το Healthline. Μπορεί να διατρέχετε υψηλότερο κίνδυνο για ανεπάρκεια βιταμίνης C εάν καπνίζετε ή βρίσκεστε συχνά σε χώρους καπνιζόντων, είστε σε ενδιαφέρουσα ή εάν δεν ακολουθείτε μια θρεπτική διατροφή.

strawberries

Βιταμίνη C: Πώς να πάρετε περισσότερη ποστότητα

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να πάρετε περισσότερη βιταμίνη C στο σύστημά σας. Τρώγοντας μόνο ένα πορτοκάλι, 1/2 φλιτζάνι φράουλες ή 1/2 φλιτζάνι μπρόκολο την ημέρα θα εκπληρώσετε την απαραίτητη ημερήσια ποσότητα βιταμίνης C που χρειάζεται ο οργανισμός σας, αναφέρει το healthdigest.com. Ενώ η κατανάλωση μιας ισορροπημένης διατροφής μπορεί να προσφέρει επαρκή επίπεδα βιταμίνης C, υπάρχουν συμπληρώματα που μπορείτε επίσης να πάρετε, πάντα μιλώντας πρώτα με τον γιατρό σας.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ