Το εκτεθειμένο… χέρι του Λαπόρτ στο γκολ που δεν μέτρησε (pic)

Ακόμα μια από τις περιπτωσεις όπου η τεχνολογία κάνει τον κόσμο του ποδοσφαίρου να εξοργίζεται και ν’ απορεί για όσα πλέον έχουν μπει στις ζωές όλων μας με τους νέους κανονισμούς. 

Ο Λαπόρτ σκόραρε στο παιχνίδι με τους «λύκους», ωστόσο, το γκολ του δεν μέτρησε για οφσάιντ… στο χέρι του! 

Δείτε τη φάση και την θέση του σώματος και του χεριού του στην κεφαλιά – πάσα του Μπερνάρντο Σίλβα: 

156806151 10159485560713598 869508253323222900 o.jpg? nc cat=1&ccb=3& nc sid=9267fe& nc ohc= pSBSyljWq8AX vvxmd& nc ht=scontent.fath4 2

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ