Walking on Sunshine: Μισή ώρα περπάτημα μπορεί να αλλάξει τη ζωή σας

Walking on Sunshine: Μισή ώρα περπάτημα μπορεί να αλλάξει τη ζωή σας

Νικάει το λίπος

Το μυστικό κρύβεται στη σωστή μέθοδο. Για να δούμε διαφορά στη γραμμή μας θα πρέπει να βάλουμε το γρήγορο περπάτημα στην καθημερινότητά μας για τουλάχιστον 30′. «Τα πρώτα 20′ στοχεύουμε τη ζάχαρη και μετά τη μισή ώρα ξεκινά η καύση του λίπους, καθώς απελευθερώνεται η ιριζίνη, η ορμόνη που μετατρέπει το λευκό λίπος σε καφέ και οδηγεί σε κατανάλωση ενέργειας, ενώ έρευνες δείχνουν ότι προστατεύει από το Αλτσχάιμερ και από καρδιοαγγειακές παθήσεις», εξηγεί ο Frédéric Saldman, καρδιολόγος, ειδικός σε θέματα προληπτικής ιατρικής και συγγραφέας του βιβλίου Vital. Votre Bible Sante (Ζωτικής σημασίας. Η βίβλος της υγείας σας, εκδ. Albin Michel).

Ευεργετεί τον οργανισμό

Το περπάτημα οξυγονώνει τον εγκέφαλο και έτσι αυτός λειτουργεί πιο σωστά, στέλνοντας με τη σειρά του το μήνυμα στον οργανισμό να αναπνέει πιο συχνά και πιο βαθιά. Επιπλέον απελευθερώνει τις ενδορφίνες, ομάδες πρωτεϊνών οι οποίες βελτιώνουν τη διάθεση και εξουδετερώνουν τα υψηλά επίπεδα αδρεναλίνης που προκαλεί το στρες. Επίσης το περπάτημα βελτιώνει την ικανότητα των νεφρών και του συκωτιού να φιλτράρουν τις διάφορες ουσίες που μπαίνουν στον οργανισμό μας, περιορίζοντας έτσι την συσσώρευση τοξινών. Τέλος τουλάχιστον 30′ περπάτημα την ημέρα, σύμφωνα με τον ειδικό, βοηθούν στη διατήρηση μιας φυσιολογικής μυϊκής μάζας, καθώς μετά την ηλικία των 30 αποβάλλουμε 1-2% των μυών μας κάθε χρόνο.

Διάβασε τη συνέχεια στο Elle.gr

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ