Μετά την προπόνηση: Τα 3 βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθείς

αποθεραπεία
iStock

Η ρουτίνα που ακολουθείς μετά το τέλος των προπονήσεων σου παίζει καθοριστικό ρόλο για το σώμα σου. Αμέσως μετά την άσκηση, το σώμα προσπαθεί να επανέλθει στην φυσιολογική του κατάσταση μέσα από την αποκατάσταση και την αναδόμηση. Υπάρχουν, ωστόσο, ορισμένες συμπεριφορές που θα πρέπει να αποφύγεις, ώστε να μην προκαλέσεις τραυματισμούς και πιασίματα τόσο στους μύες, όσο και στις αρθρώσεις σου, εξασφαλίζοντας ισορροπία στο σώμα και τον οργανισμό.

7 κανόνες για να παραμείνεις σφιχτή από τον body coach Joe Wicks

Για παράδειγμα, μετά τις προπονήσεις πρέπει να τρως ελαφριά γεύματα και όχι πολλά λιπαρά που θα επιβραδύνουν την διαδικασία της πέψης. Επιπλέον, μετά την άσκηση καλό είναι να συνεχίζεις να δραστηριοποίησε, αποφεύγοντας να κάθεσαι συνεχώς ή να κοιμηθείς, καθώς η ήπια κίνηση βοηθάει το σώμα να αναδομηθεί σταδιακά. Ακόμα μια συνήθεια που πρέπει να αποφύγεις μετά την άσκηση είναι οι “βαριές” και κουραστικές δουλειές, οι οποίες καταπονούν επιπλέον το σώμα. Και αφού μάθαμε τι δεν πρέπει να κάνουμε αφού τελειώσουμε την γυμναστική, ας δούμε ποια είναι η ιδανική ρουτίνα μετά την προπόνηση σου.

Τρία βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθείς μετά την άσκηση:

Πρώτον, για να πετύχεις μια σωστή και ισορροπημένη αποθεραπεία θα πρέπει να αφιερώσεις 30 λεπτά στον εαυτό σου. Ολοκληρώνοντας, λοιπόν, το πρόγραμμα σου, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι μερικές διατάσεις. Φρόντισε να “τεντώσεις” τους ήδη ζεστούς μύες σου, σε διάστημα μόλις 15 λεπτών μετά την τελευταία άσκηση, ώστε να μην προκαλέσεις κάποιο τραυματισμό. Τέντωσε το σώμα σου για μερικά λεπτά και έπειτα κάνε μερικές κυλίσεις ξαπλωμένη, αγκαλιάζοντας τα άκρα σου.

Διατάσεις για όλο το σώμα: Το γρήγορο workout που στοχεύει στη μυϊκή ευλυγισία

Δεύτερον, κάνε ένα ζεστό ντους, διώχνοντας τον ιδρώτα και χαλαρώνοντας ολοκληρωτικά σώμα και μυαλό. Καθαρίζοντας το σώμα σου από κάθε βρωμιά, αμέσως θα αισθανθείς ανάλαφρη και αναζωογονημένη. Φρόντισε να αφιερώσεις περίπου 10 λεπτά για το ντους, ώστε να έχεις χρόνο για το τρίτο μέρος, που είναι ο ανεφοδιασμός. Είναι καλύτερο να φας κάτι με πρωτεΐνες και υδατάνθρακες εντός 30 λεπτών μετά την άσκηση, προκειμένου να μπορείτε να “γεμίσεις” τους μύες σου και να μειώσεις τον πόνο.

Τρίτον, όπως προαναφέραμε πρέπει να καταναλώσεις ένα θρεπτικό σνακ, το οποίο θα συνοδεύσεις με μπόλικο νερό. Το καλά ενυδατωμένο σώμα μπορεί να αισθανθεί αμέσως ξεκούραστο, γεμάτο ενέργεια και δύναμη. Μην παραλείπεις να πίνεις αρκετό νερό μετά τις προπονήσεις σου.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ